17-ON-progesterone elevated - trattamentu

17-OH-progesterone (17-hydroxyprogesterone, 17-OGG, 17-oh-progesterone) hè u precursore di l'hormone; un tipu "pruduttu semi-finished", da quale parechji hormone (cortisol, estradiol, testosterone) sò furmati in u prucessu complexu di transformazione metabolica.

I cause di l'incrementu 17-OH-progesteronu

U mutivu di u nivellu aumentatu di 17-oh-progesterone hè a più spessu trova in glándula suprarenali o ovari. A disfunzione cungressu adrenale congènita (PDCN) hè a causa cum'è più cumuni di un tali aumentu. Disfunzione adrenalica hè assuciata cù una carenza o mancanza di un enzima 21-idroksilase specifice chì, cù 17-OH-progesterone, hè involucatu in a sintesi di l'hormone cortisol. L'enzyme hè assenti o prisentate in quantità chì parechji quantità, in u tempu mentre u precursore di l'hormone 17-OH-progesterone hè attivamente produttu à l'eccessore di a norma.

Ci sò dui forma di VDKN: classica è non-classica. U VDKN classicu hè determinatu in i primi ghjorni / mesi di a vita di u zitellu per signalli clinichi esterni di falsu hermufroditismu. Per diagnosticar a forma nonclassica di VDKN, com'è regula, hè pussibile solu in l'adulescente (in u sughjettu: hirsutismu, acne, acne, irregularità di u ciclu menstruali) o in età reproductiva (quandu e donne facenu problemi di cuncepimentu è gestazione).

Inoltre, un teste di sangue per a determinazione di u livellu di 17-OH-progesteronu pò indicà un esercitu di a norma se:

I valori normattivi di 17-OH-progesteronu

I norme di l'hormone sessu, in particulari u so predecesseur 17-OH-progesterone, pò distingue in i diversi laboratorii di diagnostic. In u diagnosticu hè stata guidata da l'indikatore di riferimentu di un laboratori particulari, sò generalmente indicati ind'i risultati di l'analisi.

I medichi autoritariu tendenu à crede chì un livellu ligeramente elevatu di 17-OH-progesterone in una donna sana non pregnant ùn vole micca di trattamentu è hè una variante di a norma. U limite di questa crescita hè 5 nmol / L = 150 ng / dl = 1,5 ng / l.

I Pregnant ùn facenu micca un testi di sangue per 17-OH-progesterone, durante a gravidanza, u livellu di 17-GPG aumenta, stu fattu hè una norma fisiulogica. È più cusì hè micca tutale di prescrive trattamentu à livellu elevatu di 17-OH-progesterone durante a gravidanza. L'unichi excepezze sò casi di VDKN classicu.

Cumu reducià 17-OH-progesteronu?

Sì, sicondu i risultati di i testi, u livellu di 17-OH-progesterone hè crescitu, hè assai impurtante per cumprenderà e causazione di viulazione prima di inizià a trattazione. U trattamentu "Blind", praticatu da un numeru nùmeru di metudiali, basendu in i vechji prudutti di terapia, ùn ùn solu u prublema, ma spessu l'exacerbate.

Allora, cumu per reducirà u livellu di 17-OH-progesterone? Indipendendu à u fattore chì hà causatu l'aumentu, una donna hè prescritta l'usu di longu di COC - contraceptivi orali mixte (Jess, Yarin, Diana-3 o altre). Allora, se una donna hè diagnosticata cù u PCU, cù u funziunamentu normale di i glándulas suprarenjie di una COC-terapia prima di l'embarassada hè chjucata, hè generale.

Se a causa di un livellu elevatu di 17-OCG hè un VDKN nonclassicu, hè necessariu un esaminazione exhaustiva di l'endocrinologu è a genetica, a riabilitazioni di u livellu di 17-OH-progesterona, se ne necessariu, MRI di a saddle turca è di altre misura di diagnostica. Hè impussìbule di scurdà di u VDKN micca classicu è, contru à l'opinioni generale, l'elevatu 17-OH-progesterone ùn hè micca necessariu trattamentu di corticosteroide.

A 17-OH-progesterona elevata in a maiò parte di i casi hè a infertilità periculosa. Dexamethasone, prednisolone o altri glucocorticosteroidi sò stati tandu solu in u casu di un PDCA non classificatu pruvatu è solu solu chì u gravidenza ùn hè micca occultatu più di 1 annu, è l'altri prucessi pussibbili di l'infertilità s'imbrienu.