E. coli in u swab

Trà parechji microorganismi chì abbitanu u corpu umanu, E E. coli hè secretu. Ci sò sfarenti terni di stu bacteriu, u più grande di quale hè innocu è hè parte di a flora nurmale di u intestinu. L'E. coli hè necessariu per a produzzione di certu vitamini (per esempiu, K), è per a prevenzione di u sviluppu di i microorganismi patogeni. Inoltre, certi cimini di Escherichia coli sò patogeni è ponu causà avvilinatu seriu per cliccate à u gastrointestinal.

Quandu induce ingestatu in altri organi è cavities di u corpu, ancu e corsi non-patogenu di Escherichia coli pò causà u sviluppu di patologii. Chì succèghja à u corpu, se un analisi di a ciclu palesa un E. coli in questu?

Causes e sintomi di a prisenza di Escherichia coli in un saccharone

Durante un esventu preventivativu, un ginunu prumove un sacrughju à a flora - un analisi chì permetterà a valutazione di a cumulazione di a microflora, a presenza di bacterias patogeni in a vagina, è di diagnostichi di malatie. In una donna sana, a microflora di a vaġina hè di 95% cumpostu di lactobacilli. Bacillus Intestinali ùn deve esse prisentatu in u ciclu. A prisenza di stu bacteriu in u spaziu genitale ùn pò micca dari sintomi visibilii, ma più spessu, in questu casu, a donna hà una purtata trasparente in u curu cù un odore displegatu.

Una volta in a vagina è multiplicate, E. coli porta à una trinzia di u equilibriu di u microflora è pò causà inflammazioni. Cusì, stu bacteriu sò spessu causa di e malatie cum'è a vaginosis bacterial, colpite , cervicitis, adnexitis, endometritis , etc. A più, l'infezzione difende finu à u cervice, ovari. Perchè in a uretra, u E. coli pò causà cistitis, è ancu influenza a bufalia è i rizzi.

Ci hè parechji motivi di a prisenza di E. coli in u trattu:

Spécialment peligrosu hè a prisenza di E. coli in un cicmentu di donne incinta, postu chì annantu à un pusteru un zitellu pò ancu avè l'infezzione per u canal di nascita.

Comu liberà di E. coli?

Sì una E. coli si trova in u ciclu, u trattamentu deve esse accuminzatu immediatamenti. U trattamentu hè realizatu da un gininuvistu in una perizia è riprisenta un cursu di piglià l'antibiotici chì duravenu 7 ghjorni.

Prima di l'appuntamentu di drogi, com'è regula, a sensibiliità di i bacteria à certi antibirici hè determinatu. Questa hè un prucedimentu assai impurtante per u trattamentu efficace, cum'è qualchi varieghji di Escherichia coli pò esse resistente à l'azzioni di diversi tipi di droga.

Sì una donna hè imbarata, i antibiotici sò prescritti per l'usu durante stu periodu è ùn anu micca a criscenti è u sviluppu di u fetu. A cumpitenza stretta a tutti i raccordji di u duttore aiutarà à esse cunsiquenzi negattivi.

Dopu u cursu di a terapia d'antibiotici, hè cunsigliu per piglià medicazione chì aiuta à restaurà equilibriu di a microflora (pruibitiche). Inoltre, i munomodulatori di l'azzione locale chì prumove a ristorazione di funzioni pruteggianarii di i muri vaginali pò esse prescritte.

In u futuru, per prevene l'infizzioni cù E. coli, anu osservatu unepo di e norme semprici: