Causes di u ciclu di a menstruazione

Normalmente, a durazione di u ciclu menstruali hè di 21 à 35 ghjorni. In casu chì a dimostrada per una donna hè foru per a prima volta, a ghjente ùn pudere micca curru per i medicini, ma per una prova di gravidanza. Ma se a durazione di u ciculu sia scuritu o allargate micca a prima volta, ma sistematicamenti, hè necessariu di determinà e cose di u ciclu di a menstruazione.

In questu casu, una visita di u duttore hè mandatu, altri ùn pò esse parechje malatie ginekologiche degne, forsi, e malatie di u sistema genitourinariu.

Chì sò i principali cause di l'irregularità menstruale?

In fatti, ùn sò micca tanti ragiuni per a violazione di u ciculu, ma puderanu avè i stessi sintomi.

  1. Infezzione di Transmette sessuale. Unu di i raggi più cumuni. In a medicina moderna, l'agenti infiziosi sò detecati attraversu prucessi di sangue è smear, è sò stati eliminati rapidamenti è efficienti, principalmente cù antibiotici è anti-inflamatori.
  2. Hormonale cambiamenti. Per identificà sta causa, hè necessariu piglià prucedure di sangue per l'hormone in certi ghjorni di u ciculu. Stu prublema hè trattu più longu è esige un seguimentu periculu. Ma tali viulenza pò ancu esse cungenital, allura a donna diventerà dispunibilità.
  3. Stress. U fatturariu negativu più impurtante, chì infémoffes à u travagliu di tutti l'organi. Per quessa, se in a vita di a donna sò sempre ci sò situazzioni stressanti o averebbi astratti, u ciculu ùn esse micca evitata. Tali fatturi pò causà ancu quisti, polistosiu o neoplasmi. Dunque, u megliu trattamentu in questa situazione - Hè un cambiamentu di ritmu di vita è minimizazione di a pussibilità di l'apparizione di situazione nervosa.
  4. Tendo di medicazione è i malasciute. Contraceptivi , certi altri medicini, u alcohol, u tabacco o l'abbuffettu di narcotici pò dirighjanu à disruptione è funzione reproduttiva. Tali cause of trastorni di u ciclu menstruu anu bisognu di trattu se cumandenu cumplicazioni. Sì ùn ci hè nè, postu dopu l'abulizzioni di e droghe è u rejetu di i malasciute, u corpu hà realizatu indipindentamente u ciclu menstruali di novu à u normale.