Seaport (Riga)


U portu maritu di Riga hè unu di i trè principali porti letoni à u Mari Balticu (l'altre dui sò Liepaja è Ventspils). Questu hè u più grande passageru in Latvia .

Storia di u portu

Per via di a so locu, Riga hà sempri statu u centru di u cumerciu maritimu. A fine di u XV sèculu, cù u principiu di l'era di u trafficu di mercadera massima di u mari, u portu di a cità si move da u fiumu Ridzene à u Daugava , è in l'anni dopu, i tessuti, u metale, u sali è l'aringe sò traspurtati da mare da Riga. In u XIX seculu. Moltu di Orienti è Moleste. A principiu di u XX sèculu. una spurtazione grande di l'isula hè stata fatta da u portu. U portu di passaghju di u passageru hè stata custruita in Riga in u 1965. In l'anni 80. In l'isula di Kundzinsala, unu di i più grandi terminale di u cuntenutu in a URSS hè stata custruita in questu tempu.

U mari di u portu di Riga si stende da 15 km longu i banche di u Daugava. U territoriu di u portu hè di 19,62 km², cù l'area di l'acqua - 63,48 km².

Visita di u portu

In u portu di Riga ùn ci hè quarchi cosa per vede. In u territoriu di u portu sò 3 riservi: l'isula di Milestibas, a riserva Vecdaugava è a riserva Kremeria, i terreni di nesting per decende di e razze d'avè, ancu questi protetti.

In u mole orientale hè u faro Daugavgriva. U faloficu attuali hè stata quì da u 1957. Dopu questu, hè stata duppiatu duie volte - durante a Prima e Seconda Guerra Mondiale. È per a prima volta un faro era custruitu annantu à questu locu in u XVI sèculu.

Nanzu à u Mangalianu Mausoleu in u Concretu, i pedichi di u Ciarru eranu stampati: una sola hè indicatu chì u 27 di maghju 1856 l'Imperu Alexander II hà visitatu quì, nantu à u sicondu, a data di a visita di Tsarevich Nicolau Alexandruvich - 5 Agostu di u 1860

I turisti ti piace à caminari nantu à a spiaggia è esse fotografiatu in contru à u fondu di u mare - quattri stampi fermani per u memoria.

Trasportu di trasportu cù trasportu di passaghju

U portu di Riga hè specializatu in l'impurtanza è hè u puntitu di u trànsicu di e merchenzie è di u territoriu di i paesi CIS. Oggetti di u prezzu di i cummerciu - carbone, produtti d'ogghiu, timber, metalli, fertilizzanti minerali, beni articuli è cunti.

A purtata di u portu criscinu in u 2000, alcuni à u massimu in 2014 (41080,4 mila tunnellati), dopu à quali ci era una lassa diminuta in l'indicatori.

Ogni ghjornu un passaghju di passeggeru si passa trà Riga è Stoccolma, l'empresa estonia Tallink (u vapore Isabelle è Romantika) faci u trasportu.

Cumu ghjunghje?

U terminal di passaghju hè situatu vicinu à u centru di a cità. Pudete mette in parechje manere.

  1. A distanza. A strada di u Monumentu di Libertà ùn da più di 20 minuti.
  2. Pigliate u tramu 5, 6, 7 o 9 è viaghja à a strada "Boulevard Kronvalda".
  3. Pigliate u trasportu shuttle da u Tallink Hotel Riga.