A catturica di Natività


In u cori di Riga , in Espaland, a cattidrali di a Natività di Crist stà altru majestichi. L'edifiziu hè a più grande cresia ortodoxa in a capitali letona. Durante a Union Soviètica, a cattidrali fù utilizzata cum'è planetariu è un restu ristorante, in ogni modu, dopu à u ritornu di l' indipendenza letona, a cresia era ristabilita è oghji credevule cumune in i so pareti.

Storia di a Cattidrali

A custruzione di a Catia di Natività hè stata cuminciata u 3 di lugliu 1876 sottu u dirigenti di u viscuvu di Riga Seraphim. U pianu origine di u tèmpiu ùn pruvedi micca a presenza di un campanile. In ogni modu, l'imperatore Alexandru III hà decisu di dà à a chjesa 12 campane, è cusì a ghjesgia hà avutu acquistà un altru cúpula supplementu.

A grand inaugurazione di a Catia di Natività in u settore di u 1884. A catedrale hà cunvertitu in un centru spirituale ricunnisciutu micca solu per l'abitanti di a capitale, ma in tutta a rigioni. Sicondu alcuni relazioni, in a Natività di Cristu in Riga, Ghjuvanni di Kronstadt stessu hà realizatu i servizii divina, chì oghje hè postu distinatu frà i santi.

Tempiu oghje

Oghje Cristu Cattidrali hè un edificio majestuosu cù cume doma ciumi fatti in u bizantinu. A dicurazioni interiore di l'internu hè noturiale per u so lussu straordiale. L'iconostasi di u tempiu hè cumpostu di 33 icone, scritte in i migliori tradiziunali di icona pittura di u 17u seculu da Andrei Rublev è Teofanu l'u grecu. Di sicuru, sti pittori ùn anu micca una relazione diretta à i famusi artisti, postu chì l'iconostasi era creatu à l'affari Sofrino.

Visita a cattidrali di a Natività di Cristu hè oghje nantu à i mura murale unifamiliali appartenent à a famiglia di Mirudov, chì hà pintatu u Pochayiv Lavra à Kiev. Mindì di a attenzione è u pianu di u tempiu, chì hè stata dispunibile cù stonde boni italiani.

Grazie à u travagliu di restaurazione attuale, ogni visitante di u tempiu pò vedà a cattidrali in a so forma originale. I centri cintrali è di e torres di l'edificu foru ripresu in un sceltu di culore storicu - in parechji gialli è gialli.

I fatti interessanti

  1. Un novu chjappu di u tempiu hè stata annantu à u viechju, chì hà risuscitatu u livante di u pianu da quasi 30 cm. Certi experti dicenu chì questa agraria duramente l'acustiche di u tempiu.
  2. Duranti l'era soviètica, un di l'altari di l'altare di a chiesa s'hè trasformatu in una cafe, chì in u populu era cunnisciutu cum'è "l'ochji di Diu".
  3. Per rinforà l'iconostasi, sò più utilizati più di 1000 tile di foglia d'ouro.
  4. A ricustruzzione cumpleta di u tèmpiu costarà a Lettonia 570 mila euros. Un quartu di u monte (150 mila) hè statu tutale di e donne da i parrocchieri di a chjesa.
  5. In uttobre di u 2003, i reliquii di u martiri santu John Pommerin anu trasfirutu a la chiesa, chì anu stati guardati prima in a cresia di cimiteru Pokrovsky.

Cumu ghjunghje?

A cattidrali di a cattidrali hè stallatu ghjustu in u centru di Riga , in Brivibas Boulevard, 23. Cum'è una fita, pudete utilizà u Monumentu di Libertà , chì hè vicinu à u tèmpiu. A cattidrali di travagliu annantu à u reluariu, è pudete alcuni ancu u trasportu publicu. Traslochi №1, 4, 7, 14 è 17 vai per a chjesa.