Pavimenti ceramichi - mudellu mudernu

A ceramica di muru stà una longa pratica in a sala di finesse cù l'umidità crescita, hè in elli chì hè più funziunatu, perchè facilmente sottuponà u regnu di temperatura umita, chì tenenu una struttura densita, ùn hè micca deformatu sottu a influenza di fatturi externu, hè faciule fà.

I fustelle di ceramica sò classici - a più pratica, cù capacità di disignu larga, spessu fatti in u stile " inglesa ". Hè distinatu da u so lussu è l'aristocrazia, si capisce in ogni internu, cunfurna facilmente cun assai materiali usati per a decorazione è dinò per u mobili. E raccolta classica sò fatti in forma rigularmente simettica è simplice, hè chjara è concisa, spessu prodotta in culori bianchi è bianchi, ma pò esse in una casagiu, striscia, monocroma o tenenu motivi fiorali.

Figurine di ceramica in cucina è bagnu

Per i muri in u bagnu, una tile di ceramica liscia hè a più spessu usata, dà à u volumu di l'utensili, ma in u paviu, hè megliu mette in rilievu, antichik tile cun una superficia aspetta.

Per una stanza chjuca hè megliu esse elettu un materiale mediu medium, postu chì una tella più grande pò esse cutatu in spessu mentri à l'imposta, è in zoni chjassi pò circate ridículu.

I fustelle di ceramica sò largamente usati per finisce a cucina, questu hè duvuta à a forza, a durabilità è una gran varietà di e pussibilità estetica di u materiale. I diseggiani sò cunsigliatu per elettu una tesella, armunizendu in u culore cù a cima di u tabella, per pareti è u pavimentu per selezziunà materiale da una cullizzioni.

Una solu grandi solu per finisce un bagnu o di cucina hè un mosaicu di tile ceramiche, hè specialmenti cuminate per finisce e persunenti rigulari di alcune vicinu à i tubi o bendardsi.

E ragiuni ceramichi, usati per a cucina è a lavaredda, anu avutu bisognu di cresce a resistenza à abrasioni è a abrasione, chì hè spessu affettatu da i detergenti è l'umidità.