U cuncettu di u novu calendariu Pirelli hà fattu cunnisciutu

Pirelli Calendar hè una edizzioni in exclusiva. Ogni annu, venerable fotògrafichi è stilisti sò travagli in creazione di una seria visuale unica, è sò aiutu in questu per famosi mudelli, attrici, cantanti.

Duoppu duoppu, u cuncettu di u calendariu "per l'omi" hà cambiatu un cumu. E donne anu accuminciatu a prisenza nantu à e so pagine cù un apantu di perfetta, ma meritonu stu successu cù i so rializazioni.

In u 2018, u calendariu torna più novu, postu chì solu mudelli negra di i dui sessi pusanu per ellu. U ritrattu fù sceltu Tim Walker. Hè u solitu paragunate cù u nomu, Tim Burton. Stu fotografu hè stata fatta cù a W Magazine, Vogue, Amore. Avà hè u turnu di u calendariu più famosu.

"Alice in Wonderland" per adulti

U tema di u calendariu fù sceltu per u libru immortale di Lewis Carroll "Alice in Wonderland". U cuncettu di a fotografia esercitu Edward Enninful - ricenti editore di Vogue Britannica.

Comu puntu di partitu per i ricerche creativi, u gruppu creativu hà sceltu illustrazione famosa, classica per "Alice ..." da John Tenniel. Sò parechje un grotescu, ironicu è fermamente assuciatu cù l'avventu di un petit aristocrati in un paese fittiziu.

Photomaster Tim Walker hà capaci di cunghjuntà un rococuu rughju cù surrealismu imprevisu. Spieghja a basa di u libru è sucietarii di fàtela, ricusendu sempre di processà l'imagine in Photoshop. Ellu dà preferenza à tuttu u naturali, è alcuni una impressione straurante di ritratti cù attrici è luminazione naturali.

Eccu ciò chì hà dettu di u travagliu vinile:

"In i mo piaczi di dicenu à u mondu, a storia di i nuzzioni di bellezza cù l'aiutu di i caratteri fittizii".
Leghje ancu

A stu mumentu hè digià cunnisciutu chì a "pantera negra" Naomi Campbell accurzà à l'imaghjera di l'Esecuzione, è a cumpagnia sarà cumpunuta da u musicistu Pi Diddi. A Duchessa serà l'attrenda Whoopi Goldberg, Lupita Nyongo se pruvà com'è l'amicu di u Capu Locu, u Sony-mouse, è Alice hà diventatu u mudellu di Duckie That, un australianu, di a terra africana.