U debut de Kira Knightley in Broadway

Fans di u famosu star of Hollywood Kira Knightley, u rapprisentanu ufficiale di a casa Chanel, sò felicitatu: u so favicu hè cunquistatu da Broadway. Cusì, per a prima volta, l'attrìglia britannica tocca u rolu principali in u ghjocu, basatu nantu à a rumanzu da l'escriptore francese Emile Zola, "Theresa Raken".

Un pocu di a trama

Una ghjovana donna di nomi Theresa a statu un orfanu à età ghjusta. Hè stata sustinutu da una zia propriu chì ùn volenu micca sustituisce a mamma cù a so mamma. In a speranza di esse amatu è desiderite, ella cunformeghja à un u matrimoniu cù Camille, chì a morbina è a natura egoista sò capaci di aliginari à ogni persona da u zitellu. Ma quì dettu Teresa ùn pò micca esse felice - in a prima opportunità, u so maritu accumenza un affullante timore cù u so amicu, Laurent.

Keira Knightley in u scena di Broadway

Tuttu u October in New York i precondizioni di a produzzione sò in tuttu un swing. A strada, ùn era senza curiosità: perchè, à mezu di l'attu, nè da nè contru, unu di l'spectatori s'arrizzò da u so postu è si pensò per l'uparazioni, dopu à quandu ellu cuminciò à gridà à l'astru britannicu. Di sicuru, per i primi seconde, u hallelu pare chì era parte di u spettaculu. Dopu tuttu, Kira Knightley è u so cumpagnu Gabriel Ebert allu u tempu cuntinuavanu à ghjucà i so rolli, senza cura di l'especettore rebellious. Tuttu ùn era nunda, ma l'ultimi, visti chì l'ignuraron, si cuminciò à gridà ancu più veloce: "Ne necessitevi risposta! Avete intesu?

Fortunatamente, u offender s'hè retiitu da a sala di guardia, ma hà sappiutu à spurtari un ramu nantu à u palcuscenu sottu i pedi di Kira Knightley. Un noble Ebert, chì hà ghjucatu a donna di l'attrice, scorri fiori da u palcuscenicu à l'applausi di l'auditoriu.

Leghje ancu

Ricordate chì l'estremu di l'opira "Theresa Raken" hè deve esse urdinaria 29 ottobre in Broadway in u teatru Studio 54, induve tutti pò divirtìvi l'intrèpule in ipertorii di a vostra attrice prussiana.