Sandali 2013

Doi aiutatimi, ùn hè micca solu quì u bonu tempu, chjamatu in l'estiu. L'estiu hè u tempu di u luminu streaming sarafani, mini-faldes e tunicieni à l'aire. U vestidore di ogni donna prumove in u principiu di l'estiu, è hè solu impussibile di imagine senza belle è bellissima selezionatu sottu u vestiti d'estivi. Dopu tuttu, ùn pò micca solu aghjunghje à a vostra imagine di gràzia è ligereza, ma ancu perfettamente sottufà a linia di i vostri pedi, facenu ancu più bella.

I sandali di Veranu

Oghje emu cunsigliatu sandali estivi in ​​2013. Hanu sorpresa di voi cù una varietà di forme, culori è idee chì sò esse presentati in a staghjunazione per e famiglie impresi tradiziunali. Sandali 2013 si piacè i bisognu di i cunnuscini di a moda è di e più capricciosa cità di a donna di a moda.

U principale culpite di sandali di moda in 2013 hà da, forsi, sandali in tissuti. Per un bellu pezzu, stu mudellu era nantu à un meritu benistitatu, è avà hè vinutu u mumentu quandu si troppu ritornu à a moda. In i mudelli di sandali estivi 2013, sandali di mimbre occupanu un postu dirigenti. Anu seranu assai in u vestitori d'una donna muderna, anche ancu i metudi novi di i tissuti. Sapete più nantu à quelli sandali in spaziu di teatru seranu a più modesta, pudete acquistà cunnisciutu di e cullezzione novi di such brands di moda com Dolce & Gabbana, Loewe è Antonio Berardi.

Pudete combine sandali cù spuntinu cù qualsiasi versione di una sundress o un vistitu, elli mirani solu stunning, è l'accessori metallichi stylistichi aiutanu à aghjunghje un toccu di mudernità versu a vostra imagina.

Sandali cù tacchi

A vista indiscutiva di a nova stagione serà ancu una bella taccu cù tufi. Ma a hairpin classica, amata di assai donne in sandali eleganti, ùn hè micca più populari. A moda diventa agenze aggressivu. I disinfettori disinfettii credi chì u calcariu di i scarpi di donna in ogni stagione si deve sorpassate cù formichi inuditori, è solu ch'elli ùn anu ghjustificatu benissimu uricinali è immediata. Per quessa, una popularizazione grandi in a staghjone di u veranu sarà serve sandali cù un putru putru. Cusì a forma di un talellu pò esse a più variata.

U disignu di sandali estivi seranu brillanti è impressiunanti. I sandali artighjanali, prisentatu in e culle di l'estiu, anu una varietà di decoru, chì varieghja da perle boni è finisci cù fiori da a pelle. Ogni sandali d'estiu ùn pò micca stà senza l'attenzione.

Disinternaturi pruvate per prisintà micca micca solu e sandali belli, ma ancu cunfurde. Frà altri cose, anu ancu esse una cuviata è una pratica in moda. Comu dicurazioni, i diseggiani di decisione d'attaccà una larga bandata per l'oscosu, dannu a sti sandali cù cilesti una gràzia è bellezza.

I sandali di eternu si cunsideranu cun forti bellissimi formi è culori graffiunati. In a moda ùn sò micca solu chic sandali chjardi bianchi o bianchi, cù tutti i tonalità di taglili pastel, è mudelli golden.

Sandali di moda 2013 - culori è sfumaturi

U fattu di a stagione hè u splendore di l'oru. In ogni casu, e sandali ùn deve micca esse cumpostu di oru, abbastanza chì solu à quelli di elli sò sparati in un lustru metallicu. In modu in modu seranu tutti i culori brillanti, per esempiu, cum'è u turchinu è u viulente. Ùn pèrdite è amatori di sapori verdi - vi sarà nantu à un cuntu eccezziunale, micca solu in a stagione d'estate, ma in u 2013.

Cusì, cum'è chì avete avutu a notte, a nova staghjetta prumovi di facemu cun noi cù una varietà di mudelli chì pò facenu tutti i rappresentanti di a bella meza di l'umanità. Avà l'scelta hè a tòia, andemu andà salvaticu è sceglie quelli sandali sbucciati in quale avete sentu elegante è attraente, è invece l'estiu serà veramente inesgotabili.