Cumu cunnetta un aranciu?

Sè averete dumandatu a manera di cunnetta di cunnessione un candele, ma avete una idea vaga di induve i vostri plugs sò in a vostra casa, hè megliu di fà lascià à i prufissiunali. Dopu tuttu, appressu l'electricità in a casa hè a prima priurità, chì hè impurtante per cumprenda. E, sfurtunatamenti, in questu casu, a palora "vitale" ùn hè micca un epitetu artisticu. Sè vo site assai dubbitule cù e vostre capacità, ricordate chì ùn importa ciò chì cunnette u chandelier, a vostra vita hè più caru.

Allura, suppone chì avete cunnosce a ghjuvà i plugins, è ancu una pocu fite di i circudi elettrichi da u scola di a fisica, ancu di curaghja è chjara d'entusiasmu. Vi daraghju facilità simplici nantu à cumu tratta di stu cumpagnu delittu.

Una opira simplice (duie fieri da un candele) è dui di un tettu)

In questu casu, a maiò parte di e persone, è ancu parechji electricisti senza scrupulous, cunnette l'aranciu com'è s'ellu era horrible. Chjamemu di i filamenti di u candulariu, pudete cunnette à u filatu à u tettu, è in questu ordenu, u risultu duverevamu unu - l'aranciu brillarà. Di sicuru, in casu chì hè stata cun ligne lampadina adattata. Idealmentu, unu di i filamenti di a fase (in questu casu sò i dui) duveranu esse aperti da un scambiu, ma se questu hè a vostra prima chandelier, ùn anu micca peghju.

Una opira più cumplessa (duie e filu da u limitu, è da u candulariu - trè o più)

Se pensanu cumu cunnette i filieri à un linuzzu tri-chjuvedu, è vede solu dui filamenti sughjinati da u limitu, pudete scurdà di salvà a lumera. Questa schema permette di mette cù solu tutti i lampadini à u stessu tempu. L'unicu ciò chì vi guardate a situazione hè a compra di un dimmer - un attrazzu speciali, intruduce chì pudete aghjurnà a intensità di a luce à volontà. A più di questa opzione hè quella chì in norma in novi nuvelli chandeliers, i chjappi sò oghji cunnessi è a cunnessione hè stata cumu di u schema scritta prima.

A versione avanzata

U più difettu, ma ancu u fenomenu cumuni: a nicissità di cunnetta un aranciu di trepicli à trè foglie di u teppu. Perchè, prima di tuttu, hè bisognu di determinà quale chì i filamenti hè u cero (l'altre dui in questu casu sò stage). Allora pudete seguità seguitu u schema sottu. Ùn solu hè più faciule, ma ancu più sicurtu per fà cù l'aiutu di un tornavitariu di indicatore, chì pare com'è questu:

Toccu ogni unu di i filieri cun un tornavitariu, è vedeti quale l'indicatore pò risponde difeciante da l'altri. Stu filu serà cero. I dui restante sò frasi.

Se ùn ci hè micca un detti destructeur, hè ancu possibili di selezziunà un filu neutrale. Per fà questu, ci hè bisognu di vultà in darle parenti à u candela. Quì u filatu serà cero, senza chì a lume ùn burnia.

Ancu i fieri, sopratuttu se sò novi, pò esse marcatu cù notazioni spiciali chì vi aiutaranu di scopra cù un detti è spirimentu. È assai successu, se sò ancu marcati cù parechji culori chì si cuncurdanu cù l'altri. Pò esse attentu à questa, si intende di scummigghiariate cumu cunnetta una chandelier cù di LED, spessu i culori di i filieri in elli facenu assai cumunità.

Avà tornu à cumu tutti questi stu gruppu di fili cunnette. U filamentu di cero hè cumminatu cù una di e fasci di fila - sò stati torciati, sottopenni di alchimeri è ponu in a terminal. Avete da truvà dui filamenti da u tettu è parechji parigli di fieri in u candela (secondu u quantu cornu). Ricuvemu u chjamatu i filamenti da u tettu hè cero, è aghjettanu un filu di i pariri chì vanu à l'illuminazione di ogni u chandelier.

U cablejatu restu hè cunnessu cù e fasi è a cunnessione hè fatta.