Sharon Stone si n'andò à un salone di bellezza cun un omu gufu

L'altru paparti di i paparazzi capitu Sharon Stone di 58 anni chì hè statu mandatu à unu di i maniculi di salone in Beverly Hills. A cumpagnia di cumpagnia era un omu scunnisciutu. Dopu, i ghjurnalisti anu truvatu l'identità di u strangeru. Era un dissimulatore interni, Douglas Trusdel.

Neskuchnyy pedicure

U Cavalieri hà aspittatu chì Ghjerodanu aspetta à Sharon à guidà a maratona, guardendu a so borsa pesante, è avvicinà per perpende à a catedra, diventene u so cumpagnu cù belli. L'estrema, vistutu di un vestiti nìmuli asimmetricu, cun una chjuche di bohemia chic, flirtava e riria. Quandu finiscinu i prucessi di salone, u cumerciu di Douglas Trusdeel è di Sharon Stone fubbe in un apertura per un passaghju.

A celebrità hà vistu ch'ellu era fotografiatu è, pare, hè cuntentu di questu. Forsi Stone stà à vista à dì à tutti nantu à a felicità femminili nova.

Leghje ancu

Foto in Instagram

U ultimu mesu, l'attrìzia decide di riparazioni in a casa è si vultò à un disegnante pupulari. Trusdeel facia u so postu è in a pagina di a petra in Instagram una snapshot umoristica di a cena si prisint in l'occasioni di cumprirà a riparazione. In a photo, Douglas è Sharon sò sedenti à una tavula in u novu bagnu.