U babbu di a Madonna cunfruta l'accusazioni di u feritu

Mentre a Madonna di 58 anni rallega à i novi membri di a so famiglia - i gemelli Stella è Ester, u scandalu hè in preparazione annantu à l'adopzione di i figlioli. U patri di i zitelli dicenu chì era deliberatamente misle, chì prima l'adopzione di u cantante di u so sangue.

Misinformazione intenziale

Adam Mwale di distanti Malawi si esprimiu u so discontenti è indignazioni cù a decisione di l'autorità. U patri di Stella è Esther, di quattru anni, chì anu già avanti di l'Àfrica è sò stallati in a so nova casa in i Stati Uniti, vicinu da l'affare di Madonna, dicenu chì u ghjudice è u cantanti hanu cumpostu è facia tuttu di affruntà mal à a situazione. L'omu hà cridutu chì a celebrity seria solu u guardiastru di i gimelli è ùn hà micca capitu chì i lasciava sempre.

Stella è Ester di 4 anni
U babbu di e donne Adam Mwali

Amori di u patri è i sònii di una vita megliu

Male Mwale, chì dete à i figlioli à Stella è Esther in l'orfanaggiu dopu a morte di a so mamma Patricia in a parturienta, hà dichjaratu chì era assai attaccatu à e so fieri. L'omu insiste nantu à i so diritti paterni, dicendu chì ùn hà micca impurtante chì i gimelli, grazi a una donna rica, ricivutu una bona educazione in l'esteru, è tornu à Malawi per vive cun ellu è aiutà.

U pienu gemello, Madonna, dici chì era misziunatu di adopzione
A Madonna adottava quattru anni, Stella è Ester
Stella è Ester cun a so nova sorella Lourdes
Chicas cantan una canzone in a so nova casa

Sicondu Adam Mwale, ùn hà micca pensatu di abbandunà i zitelli, ùn lascia micca in l'orfanaggiu è i visitavanu ogni ghjornu, passendu parechji minuti nantu à a strada per arrivà à a "Casa d'Hope". A strada, un omu hè u babbu biologicu di sette zitelli, ma ùn hè micca in pusessu di sustene.

Leghje ancu

Ricurdemi, l'adoprazione di i frummuli di Madonna, Stella è Esther da Malawi, divinni cunnisciutu quarchi ghjorni. Per uttene un permessu per l'adopzione, u cantante hà fattu un cumprumissu cù u so maritu Guy Ritchie in quantu à a residenza di u so figliolu Rocco.