Angelina Jolie appellu à l'OTAN cun una dumanda di sustegnu à a prutezzione di i diritti di a donna

Ricerche, a stella di 42 anni di a scena, Angelina Jolie, chì pò esse facilmente ricunnisciuta in i cassette di "Salt" è "Maleficent", presta assai curazioni à u prublema di l'ugwalità è di a viulenza di genre. E se prima Jolie fu limitatu solu à i discorsi emotorii in avvenimenti speciali, oghje hà dettu chì l'attrice, incù Jens Stoltenberg, u Secretariu Natuali di l'OTAN, hà scrittu un articulu chì era dedicatu à sti prublemi.

Angelina Jolie

L'apre lettere di Jolie à NATO

Aieri nasciuta in e pagine di e publicazioni straneri appareru un articulu scrittu da Angelina Jolie è Ian Stoltenberg. Hè un apugetu apertu à l'OTAN, dumandendu à prestà attenzioni à l'inequalità di genere entre a pupulazione, in particulare quandu vene à i cunflitti armati. Eccu alcuni qualchì parolla pudete leghje in a dichjarazione di l'attrice di Hollywood:

"L'ultima volta ùn aghju parlatu di a viulenza abbastanza spessu. Hè pruibita da a liggi, ma ogni qualchì tempu aghjunghje à unu di i punti di cunflittu armatu, aiu u cumpletu. A viulenza è fiore, è assai attivamente, da Myanmar à u Ucrania è nimu ùn hà specificamente a so scorsa. Eccu pudete parlà micca di tanti tipi di viulenza: discriminazione raciale, rapa di gruppu, esclave sessuale è, sicuru, u terrurismu. Sò sicuru chì e donne sò quandu sò i pattu, assai più periculosu ch'è u esercitu. Stu situ di l'affari ci vole à stà sicuru. Ghjè dopu à l'OTAN pò risolvi queste questi vitae chì a ghjustizia è a tranquillità avanti nantu à u mondu ".

Dopu questu, Angelina decide di cumincià à cumentà a decisione di l'OTAN, chì dice chì questi i posti di dirigenti in questa organizzazione sò aperti à e donne. Questu hè chì Ghjolie hà dettu riguardu à quessa:

"Dopu avè acquaintu cù qualchi materiali nantu à a viulenza diretta à e donne, ponu conclutzu chì ei azzioni in u nostru pianu ùn sò micca cunsideratu un crime grave. Hè cusì horrible chì hè difficiule per elli selezziunà e parolle. Dopu avè l'OTAN apre i porte per e donne, hè chì spiranza chì quarchi cosa in questa altera cambiarà per u megliu. L'OTAN avissi diventatu u scudu pè e donne, chì vi pruteggià l'agressione è u timore. Avemu da andà da questu manera da almenu per fà e figliole di e generazioni futuri sò sensesi.
Leghje ancu

Jolie anu visitatu a repertoriu "Breakfast" in Revista di Hollywood

Uni pochi ghjorni chì Angelina diventò l'alloghju di l'eventu, chì hè chjamatu "Breakfast Reporter di Hollywood". Dopu, comu era d'esse, Jolie hà sceltu nantu à u palcuscenicu per u parolle è, com'è probabili parechji alzate, toconu nantu à u tema di a viulenza di genere, è urdinà à e donne per palluzzà. Hè ciò chì a famosa attrice hà dettu: è vicinu à u micrufonu:

"L'ùltima volta u tema di a viulenza in l'industria di a film è a mostra di l'affari hè abbattutu. Parechji donne chì anu sughjettu à quessa, ùn sò micca paura di parlà apertamentu annantu avà. Eccu sò cambiamenti pusitivi assai chì ùn puderanu esce da quasi un pocu di tempu. Sò sicuru chì unicu solu pudemu cambià l'attitudine di u populu putenti è forti, nantu à quale avemu devenu à noi. Ùn ci vole micca ammuccià a nostra capità in a sabbia è fate chì tuttu hè bella. Ùn ci vole micca à teme di u fattu chì si avemu infurmatu di a viulenza, ùn prutraranu micca u nostru puddaru, ma noi. Avemu bisognu di assicurà i nostri diritti. Avemu bisognu di sicuru chì ogni donna di u pianeta hè trattu cù rispettu è hà cunsideratu un membru uguale di a società.
Angelina cù i so fanni