Olivia Wilde ammettiu ch'ella hè statu denuncia un rolu per ... anziane!

Olivia Wilde ammettiu chì a so età era u veru mutivu di ricusà di travaglià cù Leonardo DiCaprio in u 2013 film "U lupu di Wall Street".

Olivia Wilde hè cunnisciuta da i televidenti nantu à a serie "Doctor House", u so rolu di mèttru sexy è bisessu ùn era micca indifferenti à qualsiasi fan of the serial epic. Ma chjaramente ùn hà micca dettu senti un ritenimentu chì indiceghja parechje raggiuni: età è "attrice cumplicata ancu". In un'intervista recente da Howard Stern, l'attrèlla di Hollywood hà cunfissatu chì era a causa di u rejetu longu è influenzatu assai a so traccia futura è a percepzioni di l'età.

Leghje ancu

Lattura inugativa entre u "ghjovanu" bionda è a "matura adulta"

L'idea di u filmu "U lupu di Wall Street" hà appartentatu à Leonardo DiCaprio, era quellu chì hà truvatu sta storia per Scorsese è di sicuru avianu l'ultima parola à sceglie un associu per a film. Cum'è sapete, Hollywood Lovelace hà una passione irresistibile per i ghjovani di cudi cun una aspra angèliche è capelli bionda. À quellu tempu, l'scelta ùn sia evidente, Margot Robbie hà 23 anni chì hà avutu un rolu è un veru rumanzu di rumanzu cù Leonardo DiCaprio è Olivia Wilde, di 29 anni, ùn era manca senza nunda.

Failure pò guidà u successu!

Olivia hà pigliatu questu avvenimentu cum'è una lezioni impurtante, è dopu una retazioni persunale è una conversazione cun u cunfidenziale cun Martin Scorsese, hà cunsideratu un excelente ol in a TV series "Vinyl".