Ewan McGregor in un discursu abbitatu, annuncia a so mistress è a so moglia!

A cerimma di l'appiccicazione di u Golden Globe ci hà datu a ghjurnali parechji furmazioni interessanti è ancu piccante. L'attu famosu Ewan McGregor hè annunziu avendu ricivutu a preghjudata statuette (dopu à trè nomine chì sò stati attribuiti à i so culleghi). U artistu di 46 anni, ovviamente, era tantu toccu chì nantu à u palcuscenu, ringraziatu u supportu è a so ex-donna, è l'amante presente!

Ricordemu chì quellu annu, McGregor hè stata premiatu un premiu per u so rolu in a serie "Fargo". In u principiu, cumu si deve, osservò i so culleghi nantu à u prugettu è u direttore di u ritrughju è i aghjenti. Allora, disse: Sì u so amatu Mary Winstead ùn avianu micca sustegnu, ùn avissi micca stati capaci di ottene tali eloggiu di u tribunale. Ma questu ùn era micca bè. Avvicinendu a fine di u so discorsu, l'attore scoccu cita a so ex-moglie:

"Dopu avè l'oppurtunità, vogliu diri grazie à a mo Eve. Grazie per vede 22 anni cun mè.

Stu ricunniscenza pruvucatu malappino in u hall. Ci era una pausa spaghetti, è ci era un appassiunatu incalciatu è tranquillu.

Bes in a ribibia

In principiu, a reazzione di u publicu pò esse cumpresu. À quell'èpuca u novu chì a famiglia McGregor anu aghjustatu assai u so averebbi. U fattu hè chì u matrimoniu di Ewan McGregor è Yves Mavrakis hè unu di i più longu è più durable à a Fàbrica di Dreams. Si scontranu in u 1995 in u settore di Kavanagh QC. A so rumanzia era corta è hà cun cullega. In a famiglia di l'attore, quattru fuglioli sò crisciutu.

Chì hè cunnisciutu di l'amante di McGregor? Hannu un tipicu "serviziu novu" ca cuminciò à u filmi di "Fargo" in u 2015. A coppia ùn anu publicità a so rilazioni è Eugeniu per circa un annu secremente amparatu cù a so patrona, finu à u 2016 ùn anu micca captu paparazzi. I amate fù fotografatu in una di e cafe di Londra annu è una settimana fa - a coppula abbicinò, senza ammuccià i so sentimenti.

Leghje ancu

Dopu chì u sicretu diventò chjaru, Yves è Ewan dicisu di sparse.