Robert Pattinson nantu à a catifa rossa "Berlinale" sorpresa da una espressione di curiosa

U Festival di a Filmara di Berlinu, a ceremma d'inaugurazione di quella era aduprata u ghjovi, hè in tuttu un swing. L'eroi principaru di u secunimu ghjornu, "Berlino 2018" era Robert Pattinson, chì introduciu u comicu occidintali "Maiden" à un ghjuryu internaziunale, chjama l'attendu di l'ammi.

Perfettamente stylish

A notte di vennari, l'attori chì si ghjittò à i protagonisti di u pittura "A Maiden" - Mia Vasikovska è Robert Pattinson - vinaru nantu à a galería di foto di u 68 ° Festival di Cinema di Berlino. A film chì conta a storia di l'avventu di l'eroi Pattinson in u Salvaje Occidentale, chì si n'andò in circà à u so fiancé in u spettaculu di Vasikovskaya, unu di l'altri 24 filmi finisci à u più altu premiu - u "Golden Bear".

Mia Vasikovska è Robert Pattinson in a Berlinu 2018

E avutri cumpagni attranu nantu à u photocuole di l'eventu in l'arcu spluttivi di culore negru. A l'attrali australiana di 28 anni, chì porta u rolu di Alice in "Alice in Wonderland", era un vestitore elegante da Givenchy cun falda traslutiva è un corpu di terciu cù un scollacciore onorevoli.

Mia Vasikovska

È u 31 anni di l'anticu atturvale britannicu, chì hè statu megapultudu dopu à una seria di films "Twilight", hà sceltu un vestitu interessanti da Dior Homme, cunzistenti di una cammisa di pallita in u stilu di militare, cammisa è pantaloni.

Robert Pattinson
Leghje ancu

Un lagnu?

Dopu qualchì soluzione di photo di stanza, Pattinson, in modu granni ubbucatu, hà decisu di stupidu è, forsi, vice versa, andò à u sparaci cù a so respunsabilità, prova di dà a so faccia una espressioni seducente è misteriosa.

Qualcuno chì era, ma l'amori è l'stupidità di u Rubertu unshaven cu i so chjucuri persone attentatu l'attinzioni di u publicu.