Cume una libreria?

Un libru hè un accunciamentu mobili bè necessariu per quellu chì sianu piace à leghje. Iè, i studienti anu bisognu di un libru per sguassà annantu à i libretti, i libretti di libretti è altre necessariu per a filia di studiu.

A manera più faciule per cumprà una libreria in una tenda, induve a so varieghja hè assai grande. In ogni casu, sè vo vulete fà l'internu di a vostra chambre originale è insituale, vi puderete pensà à cumu fà un prestu di libru cù i vostri mani.

Libru murale da e so mani

  1. Per u travagliu avemu bisognu sti strumenti:
  • Per fà una libreria cù i nostri mani, ùn avemu micca bisognu di disegni. Avemu misatu à a tribunale 11 bars idènticu cù una larghezza di 5 cm in ogni ungheru, è di duie baccelli 6,5 cm d'alture. Tagliate a tavola in pezzi nantu à e rotuli marcati cun una serra o un puzzato.
  • À l'estremità di ogni barra, utilizendu un capu è un cartaplice, marcate i punti sottu à i toti, chì deve esse à una distanza di 3,5 cm da i chjassi. In i posti marcati facemu per attraversà aghjelli cù u sughjettu in u mettone. L'estremità di e sticchi ùn anu sdirmatu di u nidu.
  • Cut two pieces identical of cord or cord. À una fini di ogni segmentu avemu attaccatu un corpu forte. Per una forza più forte, pudete riparà i nodi da cola.
  • Passammu a fine di ogni cordò senza un nodi prima à un varchju, è da pocu à pocu à u restu. Intra li barattimenti deve esse chjappi nantu à u cordu à ogni attu per i trè arrughje di metalli, chì serve per spacers. Infine passanu a seconda varanda larga.
  • Agghioru anch'elli varietà di a nostra bastione à i mantelli di metalli.
  • Fixemu a nostra libreria, fatta da noi, nantu à u muru. In più, pudete fà a so buttrega di i vostri figlioli, nantu à quale pudete fà un magazinu di librettu o ghjucat.