JK Rowling hà dettu chì ci saranu libri cù eroi di u mondu di Harry Potter

À principiu d'aostu, u lume hè vistutu da u libru "Harry Potter è u zunardu u Damned Child" da u famusu scrittore Joan Rowling, chì hè statu famoso per i so opere nantu à u mondu maggetti. In ogni casu, l'alegria di i fanatici era curtu, perchè in questu momentu, u scrittore cunfèssinu in a so entrevista chì ùn hà micca scritta più nantu à Harry, perchè s'hè grown and needed to give way to other heroes.

Joan hà furtunati

Fans chì inundavanu l'Internet cun scrivevuli dumandesi urdinatu à 51 anni Rowling per ricurdà a decisione, è oghje l'urdittori annuncia chì hè travagliatu nantu à i libri in i quali i caratteristi da i novi novu di Harry Potter seranu i caratteri principale. I pinseri di u mondu di i maghi in i pagine di i libri si trovani dettualisazioni da a vita di Tom Reddle, chì hè divintata Volanu de Mort, Dolores Umbridge, Remus Lupine, Horace Slivnort è altri. In più, Joan diventerò unumentu u sicretu nantu à a trama di futuri òpere. In elli, a maiò parte sarà datu à u partitu scuru di u mondu di maghi, è di u prigiò di Azkaban è di quelli chì si entrì.

Hè urdinatu chì quandu sti travagliu saranu liberati solu in a versione elettronica in inglese. A publicazione di u primu libru in Internet hè prughjettatu per u sittembri 2016.

Leghje ancu

I maghiini sò diventatu una parte di a vita Rowling

Scudatore d'51 anni, Joan Rowling, publicò 8 opere di Harry Potter. U so primu rumanzu, "Harry Potter è a Pedagòccia Filusufò", hà scrittu à 32 anni, in a miseria per benefici sociale. Hè stu libru di u secretariu di rinunciu è di l'associu di ricerca chì hà fattu u scrittore famoso è purtatu à u Rowling britannicu u primu millu.

I novelli nantu à Harry Potter vinni vindutu in quantità di 400 milioni di pezzi è vincennu assai premiati. I libri nantu à u mondu di i maghi fubbe divintata a serie più populari di opere in a storia. Ora Ghjuvanni hè u scrittore più vende in u Regnu Unitu cù vendita di 238 miliuna sterile. In e so entrevista, Rowling hà ripetitu dichjarru:

"Aghju scrittu assai di Harry Potter è u so mondu. Aghju fattu una decisione di parlà d'ellu, hà da piglià un spaziu per un tempu, ma vultatu dopu. Aghju spessu catturare pensendu chì i maghi, boni o mali, anu aghjustatu à mè chì sò ghjunghjini una parte di a mo vita ".