Scarlet fever in i zitelli

Scarlet fever hè chjamatu a malatia infecciosa aguda, chì hè carattarizata da una cumminazione di manifestazioni di gripe, angina cun sarpullitu nantu à u corpu. Questa hè una infezzjoni bacturiana, è l'agentu causativu di a febbra scarlata hè un gruppu beta-emuliticu A streptococcus. U ziteddi cù scarpie, a maiò parti di 1 à 10 anni, anu riduvinge pesta.

A scarle fever in i zitelli à un annu hè summamente rara, perchè anu una immunità antitoxica da a mamma. A infeccion hè transmittata da i minaccii in soprapassi, menu spessu per u cuntattu cù l'oggetti contaminati (per esempiu, cù ghjoculi).

I sintomi è signalli di scarpie in i zitelli

U latitudu latinu di infezzjoni dura da 3 o 7 ghjorni. Prima di l'iniziu di a frebba scapularia, a condicioni di u zitellu s'agrende drammaticamente: si sviluppa sòlidie è sluggish. Ci hè una raghjoni di chills è di a malatia. A temperatura di u corpu santu da 38 ° С à 40 ° С. I primi signali di scuru scaritu includeu l'aparicio di vomiting e rashes in tutte u corpu: i roseddi rossi chì sò nantu à a superficia sò visibili nantu à a pelle rougate. A maiò parte di a rash nantu à a faccia, l'area cù dritti, a superficies laterali di u troncu. Cù lammi russi, u triangulu palisatu nasalatu in affettu ùn cuntrastanu brusquement. Inoltre, u zitellu pò esse lacuzzatu di l'apparenza di u dulore à ingressione - una manifestazioni di l'angina. A lingua di u pazienti acquessu un culore rosso luminoso. Rashes è a febbra duranu parechji ghjorni. Dopu à 4-6 ghjorni, sbuchja nantu à a pelle à u situ di u rash.

A causa di i sintimi brillanti, u diagnosticu di a frebba scarsu ùn hè micca difficiule, è senza essa pruvedimenti supplementari.

Chì hè una scuma scarfica?

Februvaccia forte, rash, dolore à a gola - questu, per suprattuttu, hè spavintosu. Ma u più gran periculu ùn hè micca a malatia, ma i cumplicazioni di a quale si conduce. U fattu chì l'agentu causativu di a malatia - streptococcus - per un pezzu tempu hè rimessu u circuleghja in tuttu u corpu. Una di e cumpetite cù a febbra scarle include a diffusion di infezzjoni à l'organi e tessuti internu di u corpu: l'abscesses, l'infezzione di i linimidi (lymphadenitis), l'otite medievale, i riti (glomerulonefritis), i membrani cumuni (sinovitis). Eppuru, i consecuenzii periculosi di a febbra scarlata sò danni di cori (miocardite allergique) è u sviluppu di reumatismu, chì sò com'è u risultatu di a diffusioni di toxini chì sò pruduciuti da estreptococci.

Cumu trattà a fede scarlatina in i zitelli?

Cù una forma leve di scarpie, u trattamentu pò esse postu in casa. In i casi severi, l'hospitalamentu hè necessariu. A primu settimana di malatie u paci chì ne precisa un sito in un locu, è cù a scumparsa di manifestazione aguda, hè permessu di risultà. Hè ancu impurtante per adherite una dieta sparinga cù a febbra di scarlatina. Carni, pesce, lettuce, purcina, cereali, zucchetti sò permessi. A so foncità hè in furnizzioni di alimenta cale, fretta è coccia. L'alimentariu deve esse semi-liquidu o liquidu. U compulsione hè u regnu di beju per sguassà tossini di u corpu.

Comu trattà a febbra di scarlatina cù e droghe? U duttore prutrarà a terapia antibacteriana. L'antibiotici di u gruppu di a penicillina sò spessu prescritti: per esempiu, amoxiclav. Se u gruppu di a penicillina hè intolerante, l'eritromicina hè prescribed. In parallelu à l'agenti antimicrobbiali, antihistaminas (tavegile, diazolin), preparati cun calcium, vitamin C. L'effettu nantu à l'angina località - caldeli di acellu di eterna, una suluzione di furatsilina.

I sò parechje cuncernanu cunvucari si a febbra di u scarlatta hè contagiosa per altri figlioli? Certu, sì. Un ziteddu male hè un periculu per l'altri. Hè devenu esse in un locu separatu durante almenu 10 ghjorni. Hè spessu necessariu di ventilà a stanza è dà l'asciuni e piatti spartiti per u zitellu.

A prevenzioni di a malatia hè ridutta à l'insulazione di i zitelli sick, dispunzione di regula sanitarie-ieniene (ventilazione, purtii umidi). Inoculations da a frebba scarsu ùn sò micca sviluppatu da stu momentu.