U zitellu pate u so capedda

Cridendu è sviluppatu, i nostri ziteddi amparate una cosa nova ogni ghjornu è fàcenu miliceri. Quessi prantagalli spese in un stupidu è scantanu e so parenti, cumminciate à cumprenderà accaragliati inaccurate per l'adulti. Un problema abbastanza cumuni per i genitori di i 2-3 anni hè chì u so zuccu annantu cambiani per a so testa in una mura o in u pianu. In questu casu, ùn hè micca u panicu è ponu spaventu, finu à u 20% di i zitelli d'sta età avè u so usu, è a più spessu si trova in i picciotti.

Perchè u zitellu hà attaccatu u capu?

Dopu avè osservatu u zitellu, dopu avè scunnisciutu ciò chì precede sta parte, capisce u mutivu di u zitellu u so pane.

Forsi u so figliolu hè cusì calmu, per esempiu, prima di andà in dorme. Uniforme girandiani, sonnii rythmicals o accusati da u ghjornu sò assuciati cù ellu cun paci è cunfortu. Ricurdativi chì scangiote u babbu novu, cantannu una ciulezza o pronunzia "ah-ah-ah, ah-ah". U zitellu hè prova di vultà à dà statu di rilassamento è intimità cù a so mamma. Amparate u vostru miraculu, canta à ellu un canzuniu, leghjite un libru o simpricamente parlà - u vostru figliu deve sapè chì per voi hè l'u più amatu, longu cusì è chì a mamma hè sempre quì.

U zitellu spessu prende u so testa solu per l'inattention da i genitori. Tutti prestu in un locu, avemu in prumessa per riimaghjà assai i cose, scurdate annantu à u nostru modu pocu stessu. U fogliu, da tandu, solu tene di dilli: "Mamma, sò quì!" Avà nutatu, ghjucanu cun mè! ".

Stu cumpurtamentu di u zitellu pò ancu esse spiegatu da un tentativu di distanza da sè smarru penali, per esempiu, u dulore cù dentru. Sensibilizà malatia è impotenza, prova di trasladà a so attenzione per una altra attività. Comu a disaccustom à u zitellu à cummattiri una capu in questu casu, pensu, ogni amare madre sapi. Tutta a stessa attitudina, l'attenzioni è, forsi, l'usu di i medicini.

Unu di i raporti più cumuni per chì un ziteddu sopra a so testa contru un muru o chjappiu hè una espressione di furia è còllera. A maiò spessu, questu hè una reazione à a pruibita di i genitori. U zitellu veni trattatu di manipulari, pensendu chì per sintimu avè perch'ellu, Mamma è Dad succumbassi à ellu. Avissi dari cunsigliate sti attacchi solu per ignurandu, prima, di sicuru, eliminendu articuli periculosi da a zona attente di u prank.

Cumu sintesi, dicu - Amore i vostri figlioli, trattanu cun elli, ghjucanu, parlà. I nostri ziteddi ùn averanu micca solu l'assistenza di ghjornu è l'alimentazione, ma ancu in l'amore infinitu, cura è attenzioni da i so genitori. Sì a vostra zitella à l'oghje à u coghju à u so piacè, pò ancu esse chjucu?