Ismena - pianta è cura

Parechje perle perenne appuntamentu cù a so bella fioritura. Ancu abitanti ci sò più pratiche tradiziunali in i nostri giardini (gladiolus, jacintos o crocuses ), è e such unusual plants as, per esempiu, ismena. Chì hè questu fugliale perenniale è quantu à curà bè, leghjite.

Ismena (e, più appacimente, u nomu di l'ismenu da u latinu) hè una pianta di a famiglia di l'Amaryllis è u genus Hymenocallis (chì hè dinò perchè sta fugliosa hè spessu cunfusa cù l'amaryllis è i hyménocallis, anche si sti trè fiori sò differenzi significati à termini di a botanica è a floricultura) .

U fiore di u fenomenu hà una storia exotica cù petali inghjustificate. Di solitu sò bianchi, ma ponu esse l'hibridu chjaru è biancu. Questa fioritura hè un pezzu cum'è un liso o una spezia d'orchidea. Hè vistu una bellissima carved in una chic "corona" di 6 petali cù arriardevule stragne. Florimentu hè un savore gustoso di vaniglia.

A pianta hè stata grande, cù longa alte (finu à 50 cm) è ancu peduncles più largu.

Sposcione è cura di u fiore

Prima di mette u lampadore nantu à a terra, deve esse caliu. Per fà quessa, in a primu mannatu, in March, piglià e corme da u locu induve passava l'invierno, è l'identificanu nantu à un tabburettu cambiamentu. Cusì, prima di cultivà, vi riceve u sustegnu per favvi prutezziunà bugdi. Hè pussibule di furniscia una fiuritura prima di i fiori cù i fiori fiori nantu à un pezzu di finestra, in un pezzu. In questu casu, u focu avarà deve più in a terra à 2/3.

À principiu di maghju, a prova si pò esse pianta in u sular. Per fà questu, siparate i "figlioli", in casu, è aghjustà u bombe in u terrenu umdu di i pani 2-3 cm da i frutti sprottiti. Se a primavera hè secca è ùn ci hè pocu umidità in u pianu, pre-pour u bè cù l'acqua. Inoltre chì si vulete mette una sula fiume di u fiumu per prutezzione di i lampadiei di decadenza.

Custa di a cosa hè simplicità com'è a pianta. Prima di l'apparizione di l'irrigazioni di l'acqui verdi di l'acqui duodanu duverà esse moderatu, da quì - abundante assicuranti bon assicutatu di u paese in u burchju. Una cantità di umidità è nutrienti hè una guarantiscia chì in u ghjugnu, i cambiassi piacerebbe gràzie cù i so fiori graziosu. L'acqua finu à a fine di l'estiu. In quantu à i "zitelli", hè megliu per sdegnu nantu à un lettu separatu - per una stagione questi chjucchi crescenu à varietà grandi "adulti".

Puderete in u vaghjimu, finu à chì i primi ghjunghjini, i bulbe hè stati cavatu è almacenati in una stanza fresca (à u 10 ° C) (per esempiu, in una cantina). Una altra variante di inviendu hè u refuggiu di una fiore in u so postu permanente cù un capu finitu di foglie caduti o torba.