Capelin in batter

Capelin in batti - u platu hè assai gustoso è di satisfaczione. Pudete servisce cum'è un fucuniu è cum'è un pienu chjucu. Vi offre noi parechji ricetti, è ellu scelte per avè adattatu più.

U ricchju di capitanu

Ingredients:

Perchè parechje:

Preparazione

Lavoru u pezu cù acqua fridda, sguassate tutte l'insidi. In un tettu prufunnu, rumpia i ova è i pridicò, chì vintu à pocu à u latti. Dopu, pour a farina, spices à gustu è cunglienza bè cù un mezcladoru. In a padedda per u oliu, ignite u focu forte è calene.

Allora pigliammi ogni pezzu in u pezzu , mette in una padedda è frittura à una crosta crustata in i dui costi. Dopu poita, si sparghjianu nantu à una spugna di carta, è l'abbandunò durante 10 minuti per assorbiu l'excedente d'oliu. Pudemu u pezzu dispostu in un pane, sprinkle cù i vostre gustatori prediletti è u serve à a tavula.

Capelin, frijutu in batter

Ingredients:

Preparazione

L'umidità lavagna è una picca secca. In un pezzu separatu, ghjunghje u ovu, sprinkle cù farina, salite è brusgiate in u latte. In una padedda, caliemini l'oli vegetale. Allora ucchjica, ogni pesci hè reducitu in dumplings coccu, è poi pusà in una padedda è frigate nantu à caldu fissu nantu à ogni parti per quattru minuti. Pudemu a capelinata asciutta in un filtru per fà u vitru oliu vegetale eccessivu. U pane pruvene hè impannatu cù tagliati di limonu è i pappaletti freschi.

Cume foder capelin in capelin?

Ingredients:

Preparazione

U pesci hè diluutu, lavatu, cut, un salottu è pimentu à u gustu. Dopu, turnammo à cuddà di cunfisca: u kefir batte cù un ovu di puddastra, pour a farina, pepite è un salottu. Emu mezcolà tuttu ciò chì ferma un battiu.

Ora cuminciamu u prucessu più impurtante - a frebitu di u pesciu. Semu immersi u pezu in u pezzu è aghju nantu à a padedda cù l'oliu. Limite a ghjustu u focu è fritte capelinu da dui parti. Poi copre cù una cupartu è steam per altri 5 minuti à a crosta. Pratu per aghjunghje u pane nantu à un pianu, sprinkle with fresh herbs e sprinkle with juice in limone à a vulintà.