Folklore

A moda muderna hè una rettica ramificada di numerosi currenti è stili. Cumpressate quelli volte hè moltu difficiulmente, ma cunniscenendu e caratteristiche di e so funzione, hè faciule d'apreghjunghje cumu crià stilisti brillanti è stylistichi. In questu articulu, parramu di modu di folklore in vestiti, i so funzioni è capacità.

Folklore style of clothes

A moda ind'i palori tradiziunali rifletti riflessa almenu uni pochi elementi di u costume naziunale tradiziunale - ornamentu, stile, tipi di decorazione, tela o culore. A più spessu in u stilu folklore, vestiti sò fatti, ancu altri ditaglii di u vestitariu ùn sò pocu cumuni. Allora, aghju fighjenu i listessi principali di u vestitu in u folklore:

À u listessu tempu, ùn sò micca stessi frames per fiori o adduzziunati, perchè i costumi nazionale, per esempiu, i paisi d'Scandinavia è Polynesia, sò assai distintivi. U tradimentu folklore pò esse monofoniu, cù un discretu decoru, per esempiu, lace, è luminoso, cù parechje chjucchi è una stampata originale.

Cume a creà una figura in l'altru folklore?

U primu chì hà bisognu à determinà quandu crea una imaghjina in u pianu folklore hè u pòpulu chì u so vistimentu vi pigghiassi. Appena più nantu à a moda tradiziunale di u paese chjamatu è sceglie l'elementi chì sò più adattati per voi.

Sceglie a variant folka, fucalizza solu nantu à i vostri impressioni, ma ancu nantu à i tendenzi di a moda di primurà, è dinò a staghjoni. Per esempiu, in i vestiti d'invernu di i pòpuli di u Nord, sò tradiziunale pertinenti - Scandinavi, russo, ma per i vostri pezzi d'istati sò fine per i residenti di latitudini tropichi - Indianu, Africanu, Arabu.

In a stagione di a primavera-estiu 2013, a direzione folklore più famosa era l'Oriente - l'elementi di l'impresa di qualchi di i parechji paesi di l'Est seranu assai utile.