Evening image

Ogni cumpagnia sunnera di divintà una reina, vai à un accontu solenni o solu à una festa. Fora intesa di u locu, stagione, e cundizione climatichi è di prublemi à u travagliu, l'scelta di l'imagina hè u primu locu.

Stasera in ropa

A regula principali di l'stile di notte ùn hè micca di soprappiti. In osservazione di u regnu di u mezzu urientale, hè vantaghju di sfascià i vantaghji è oculte e difetti di a figura. Ùn vi scurdate micca di i accesorios! Una ghjuvagghia à grande è piscia ghjunghje à distractà da l'indecente, crea l'imprevisione di mansa. Se avete optatu per un cumpagnu brillanti, ùn ùn micca micca saturatu l'imaghjinà cù aranci massimi o perle. E, à u cuntrariu, se u so cumpagnu hè in corsi pastellu è restrittu, hè dunque pussibule di pruvà cù a talla è u culore di l'accessori. Pudete cumprà u to capelli cù un caprettu stilatu o ponu nantu à un casu rossu cù i picculi pedagetti decorattivi chì brillanu in u lume brillanti è attraient l'attenzione di l'altri.

Una figura di notte per una zitella implica, sicuru, tacchi alti . Pudereti ponu accade à u tonu di u vestitu o ancu in armunia cù un saccu pienu. Hè ricivete chì u calcariu di i vostri scarpi sò chjusi. Questa hè a regula di a siconda di notte.

Nun troppu limitate a moda è in scegliendu a larga di u vestitu. Se vi vede à l'astresce chì brillanu nantu à a catifa russa, pudete cunclusà - tutta di u gustu è a pudorita indipindenti à elegutu e robba. Quandu decide un kinde di travagliu hè megliu adattatu in questu casu particulari, ùn si micca scurdatu di ciò chì hà iniziatu u nostru articulu - in tuttu riguardu u regula di u mediu d'oru.

L'impresa a ferraghja face causà admirazione! E, finarmenti, a regula principali di successu per ogni festa - sorrisu, è chì i vostri vini spusgiaranu per elli stessu - sì u regnu di u bulu!