I roti in Kazakistan

U rocca kazakhsiana naziunali hè un riflessu di e tradizzioni è e caratteristiche storichi di u populu corsu di Kazak. A storia di a ropa di u Kazakistan naziunale hè assai ricca, è cù tutte sse queste, questi ponudelli sò rinuvevuli è in u duminiu in a moda muderna. In u vestitu nativu di a festa di i Kazakistan, u broditu era utilizzatu, richly decorated with many ornaments. Un vestitu era fattu di tela, cuir, pilatu o sentitu, è per i Kazaki riccu - da tessuti impurtati, brocade è terciutu.

Rougeti naziunali di u populu corsu

U tissu per fà e robba era spunintata da la di camelli o rams. Per i cosi caldi, sentu hè stata utilizata. In più di casaca, u Kazaku riccu cusitu a ropa di i matessi impurtati - silk è lana. I povira ghjente vistia una ropa di furia, di coghju, è di u tela di lana di produzzione autocitata.

À a fine di u XIX sèculu, i Kazakis include un caliconi, un calico di fàbrica produczione. A famiglia ricca still preferita sedi, brocade o velvete.

I roti naziunali di e case di Kazak

L'elementu principalu di u costume femina hè una coiffure - hè un vestitu di una cammisa cut. Per l'occasioni solenni era di materiali caru, perdu di ghjornu - da tessili barati.

Inoltre i fimmineddi l'usu di una "camisole" - robba, chì sò stati da above à una figura, è sò stati aperti. L'elementu di a donna in Kazaku era ancu troppu calcio (bassu è sopra), chì eranu particulari indispensabile per cavallu.

Un altru elementu di a donna hè un shapanu - una robba curretta cù manichi aperti. A so versione di a casale era generale di tela russa luxosa.

Headgears rifflitevi diritti u statu maritalu di e donne. I casati unmindiri anu purtatu skullcaps. Per a festa di a matrimoniu anu purtatu una vestita nuptiale alta - "saukele", chì hè stata finu à 70 centimetri in altu. Addiventà una mamma, una donna hà purtatu un caprettu fattu di tela bianchica, chì era obligata di caminari tuttu a so vita.

I casatini di Kazaku pagonu assai attinzioni à i condecorazioni. E ragghiuni ghjuchjenu di u ghjornu, era solitu amuletini magichi. Dopu à 10 anni di età, a ragazza puderia sdogliu tutti i condecorazioni chì currispondenu à a so età è u status sociale.

U capelli ùn anu persu senza l'attinzioni, sò stati ammucciati cù colti di bocelli di "sholpa" è "shashbau" chì, in addition a funzione decorativa, servenu cum'è amuletini di braids di donna. Queste dicurazioni hà custituitu una peculiar melodia, chì currisponde à a caminata nica.