Kirindi


Trà l'attrazioni di Murundava , una cità turistica da a costa occidentali di Madagascar , ci hè un locu maravigliu chì hè sempre populari cun turisti. Quì pudete relaxà un'altura è passanu u tempu, à tempu à godighjà a natura di l'isula è à sapè à a fauna lucale. Hè nantu à u boscu di Kirindi, unu di i parchi naziunali di Madagascar .

Chì ghjè interessante per u turistu?

U parcorsu hè stata fundata in u 1970. U so vantage principali hè chì ci sò tutti e cundizioni per osservà a vita di a vita isulana di a notte. In u so territoriu, Kirindi hà 12.5 ettari. In u so spaziu vive per più di una documenti di spezii d'uggetti di mammiferi, di i quali a più hè endemichi.

Una altra caracteristica di Kirindi hè a biocenosis di u bosculu seccu. In cunsiderà u fattu chì i fugliale sfundate di leva chì si sò stati sferiti solu, sta funzione di u parcu addichieghja à l'exotichi. Dopu à quandu, circa ottu misi di l'annu, ci hè una seculu, ma i pianti è l'animali sò adattatu à questu, è pare chì questa manera di vita ùn hè micca una pisu per elli.

Invece, hè megliu di mette a vostra cammisa longu i percorsi di u boscu di Kirindi durante a staghje in chiuvuli, chì dura da nuvembre à farraghju. À questu tempu, a natura revive, l'arburu sò saturati cù verdura, l'animali sò attivati.

Per i turisti nantu à u territoriu di u parcu eco-loggias sò custruiti. Questi sò casi picculi di lignu, chì sò un lettu è un bagnu. A cunfortione in una casa quì hè assai dubbitu, ma chinu di natura di a boscera di noite pò esse saciata. Questu piacè custattà u $ 4. Quelli chì decide nantu à una cronica notte, avete bisognu di piglià parechje datu: in a notte hè assai friddu, a pressa d'acqua in u bagnu hè un cuncettu relativo, a cumunicazione mobile cumprenda pocu.

U territoriu tutale di u parcu hè divisu da i camini à "chjosi" condicionale, chì aiutanu à navigà in u spaziu, è ancu esse una strada di asfaltu principali.

Flora è fauna

Comu chjamatu prima, u fureste di Kirindi hè l'habitat di parechji spezii unichi di animali. Frà quì sò i fossi assai cunduttentivi à a maiò parte di i turisti nantu à a trama di u cartoon "Madagascar". Questi animali nantu à u nostru pienu senza esse più di 2 mili individhii, è quasi tutti - l'abitanti di Kirindi.

Una altra spezia rara hè u lemur di i zazzi nano. Questi animali miniatura ùn creanu più di 20 cm, è a mità di questa figura - solu a cuda. Dumi Nemori sò i rapprisintanti più chjucchi di i primati, guveru una stilata di modu principaremente nocturnal.

In a riserva sò più di 180 spezie vegetali. Ci hè quellu trà elli è i so leggerie. Per esempiu, pudete vedere un baobab gigante chì hè 40 metri longu!

Cumu per arrivà à u boscu di Kirindi in Madagascar?

Pudete ancu alcuni stu cantone di a natura in un caru pagatu , o in un bus ungoidore di Murundava à Belo-sur-Tsiribikhina. In questu casu, avete da sicuru avè infurmatu à u cuntrollu di u vostru destinazione, perchè ellu faci una strada in a strada chì porta à u boscu. Allora andà à peda, hè necessariu di passà circa 5 km.