Chiesa di Maria di Sione


Ogni paisi havi un pocu di peculiarità, quale l'abitanti si sò più orgogliosi. Per quarchi, questu hè un indicatore di u PIB, qualchissia hè ingituatu nantu à u prugressu scientifica è tecnologicu, ci sò ancu quelli chì, à u cima di tuttu, mette u percorsu spinoso à a furmazione di u statu è acquistendu a libertà. Etiopi in stu sensu ùn sò micca escepzione. Anu ancu un qualchì funzione chì anu rispondi cù un orgogliu incongruvatu in a so voce. In particulare, u pòpulu d' Etiopia hà sappiutu dettu u fattu chì hè in u so paese chì l'Arca di u Pattu hè secamente guardatu sottu à i mura di a Chiesa di Maria di Sione in Axum.

Digressione storica

U primu menzu di a Chiesa di Maria di Sione hè data 372. Hè u periodu di u regnu di u re di u regnu Axumite - Ezana. In a storia, hè designatu com'è u primu regnu chì hà accettatu u cristianu fora di i limiti di l'influenza di l'Imperu Rumanu. In attu, era à questu avvene chì a chiesa hè stata errata.

In 1535 i muri di a chjesa cascà à e mani di i musulmani. Eppuru, esattamente 100 anni dopu, in u 1635, u tempiu era ristabilitu è ​​ricustruitu cù l'Impiraturi Facilade. Dopu questu, a Chiesa di Maria di Sione era cunnisciuta com'è u postu di a coronazione di i capipopuli di l'Etiupia.

In ogni casu, a storia di a chjesa ùn finisci micca quì. In u 1955, Haile Selassie, l'ultimu emperoriu Etiopi, hà urdinatu a custruzzione di un novu tempiu, assai più spaziosa è cun una cupola massiva. Questu ordine hà timedatu à u 50 anniversariu di u so regnu, è digià in u 1964, u cumunità di tempiu includia 3 edifichi: una nova chiesa di u XX sèculu, un vechju bastimentu di u seculu XVII è a fundazione di a chiesa originale di u IV seculu.

Chì ci hè interessante nantu à a Chiesa di Maria di Sione?

Oghje, l'intrata à a custruione di a vechja chjesa hè sola permessa à l'omi. A so apparizione s'assumiglia motivi Siriani: una struttura squadra, rigorosa, chì si trova da una colonnade. In u tettu, ci hè battèsii, facendu chì u tempiu simule à a furtizza. Forsi, sti dete architettoniali anu influinzatu da u passatu infieru di questu edifiziu. I parechji sò fatti di grisgia è una mistura di arcilla è di paille comu solu. Anu adduzzati cù parechji murals di tonalità è di pittura nantu à sceni da e Holy Scriptures. U teatru hè coronatu cù una cupuladda d'oru, è à a porta, hè un anticu pistola di coure.

A nova chiesa hè stata fatta nant'à bizantina. Stu palcuscenicu hè assai più spaziu, è in u so internu un postu luminoso spetta à pitturi è murales. In particulare, u cantonu di a chjesa hè una dicurazioni cù l'imaghjini di i Dodici Apostuli, i Dòdici Tribes d'Israele è a Santa Trinita.

In quantu u santariu principe in Etiopia - l'Arca di l'Alianza, hè stata guardata in una capela separata vicinu à a vecchia chiesa, è hè un caspunzaghju carved with tablets. In ogni casu, solu un monacu chì guarda un votu di silenziu hè accessu per ellu.

Un altru tesoru chì hè cunservatu in i mura di u tèmpiu sò i corona di l'imperatori Etiopi. A strada, in elle, è una corona, chì era postu nantu à a testa di l'Emperor Fasilides.

Cumu à a Chiesa di Maria di Sione in Axum?

Per vede l' attrazioni turistica , i turisti anu da piglià un taxi. U tempiu hè situatu in l'periferia di a cità di Axum , in u nordu di l'est.