Mirruri in l'internu di a sala di vita per espansione u spaziu

Mirrorsi oggi addivintà un elementu predilettu per a dicurazioni di i posti. Cù l'aiutu, a stanza pò aghjunghje a prufundità, aumentanu l'illuminazione è dà un attrazziali supplementu. U Spìritu s'hè addivintatu un elementu cumpostu di u decoru, cusì hè sempri cume in u salottu per espansione l'espai.

Utilizendu miraghji per espansione u spaziu

In una stanza chjuca hè megliu aduprà un grande mirroru, ma poveru cusì ch'ella hè rifirevule a parti principale di l'abitazione è a finestra. In u salottu, u prublema di a mancanza d' illuminazione ponu risolvutu cun l'aiutu di mirri. Hè megliu per u disignu di u salottu è l'espansione di u spaziu per utilizà un specchiu maiò perpendiculare à a finestra, ancu a rifarenza di a luz di a vista facenu a chjucheta più ligera. Pudete fà un muru di ispalla face à a finestra - cusì a stanza diventerà ancu più spaziosa, u nùmeru di cose belle cusì sarà in vista crescente.

In una stanza grande, ispìte sò spessu installati sopra u focu o trà dui finestri, creanu riflessioni grafici supplementari è facenu a sala più spettaculativa.

A splutazioni di u specchiu in a sala di vita si deve esse cumminata cù l'stile di a stanza. Questu pò esse uttenutu cù u marcu adattatu è e forme. Una scultura in legnu in u carvede u doru hè adattatu per un tipu internu di l'internu cù u mobili da i materiali naturali. Mirruri in u Art Nouveau mustranu parmettini di elementi fantasichi, rizzulli. Per u tipu d'alta tecnologia, avete bisognu di rinfrisca, ovale, quadru mirri senza frames di forma stritta. Un grande mirroru da u tettu à u pavimentu hè adattatu per un internu in u stilu di u minimalismu, chì ùn ùn piace micca innecesariu di l'abitudine.

A dicurazioni di u specculu pò esse decoratu cù un puntuale chì dà u charmu supplementu.

Mirruri pò diventà un assistente affidante di decoru a stanza - aumentanu visualmente u spaziu, riflettinu a luz di mare o artificiale, cande a vela è dà un attellu especial à a sala tutta.