Kim Kardashian ammiraghjani i pirsuni affari in u Cummentu di a Forbes Women

Uni pochi ghjorni fà sapendu chì a cummerciale di 36 anni di u telenovela, Kim Kardashian, hè stata postu categuriu cumu l'Edizioni di Forbes in a classificazione di i celebritati più reuti è ben pagati. Kim hà pigliatu 47 postu di 100, chì era incredibile pieno cù a stella Instagram. In questa occasione, cum'è un clientu, Kardashian fù invitatu à u cumeddia di u forbes, chì si truvò d'ayer in New York

.
Kim Kardashian

L'aspettatu hè di Kim

Molti sò adatti à u fattu chì a stella scandalosa si prisenta in avvenimenti publicu in vestiti italiani, è à quelle parechji troppu, è ariani di moda. À u cimi Kardashian hà decisu di vestisce, cum'è accussi una donna di l'impresa, in un suitu di cummerciale strettu. In u scogghiu di u prugramma, u ghjocu in una ora è i fotografi chì l'aspettavanu nantu à a strada resi di riparà a donna in tutta a so gloria. Kardashian hà sceltu per questu avvenimentu un vistitu tutale di blu striatu blu da un atensu atlas. Pants hannu un cuteddu classicu, ma a ghjera di veramente sorpresa. À u primu preghjudiziu, ùn ci era nunda di ciò chì tocca: un mudellu allargate di bracciale cù un scogliu classicu, ma nantu à stima appena cuminciò averà chjude chì era addistratu nantu à a testa, cum'è una brusa. I fottografiichi pudiani riparà chì u brocchetta di u pruduttu hè stata cunfitjata à u fondu di u pruduttu, chì hà permessu di ùn aperta l'esili di a chaise, ma per pusà nantu à a figura di Kim com un mini vestitu. L'imaghjini di u teledivistu era supplementatu cù capiddi loose, un minimu di sandali sbagliati è sbagliati cù tacchi sali.

Parechji utenti di e riti suciali anu dichjaratu chì stu stilu è assai chì Kim vai è si pò più attrattu in quì à i vestiti "nudi" è svizzate divutu da Kanye West.

Kim Kardashian in una impresa di affari
Leghje ancu

Kim hà fattu un discorsu à u cimi

Per piglià prestu prestu a mità di a lista di "stella" Forbes Kardashian era micca solu per u fattu chì hè una persunità assai populari in Instagram, ma ancu per i so sviluppi in u campu di a scienza compiega. Hè ciò chì chjamò à u cimi:

"Sò assai cuntentu d'avè rilevu chì ciò chì fà, è a mo squadra in u campu di l'Internet, porta parechje assai d'aligria è pusitivi. Sviluppà u ghjocu "Kim Kardashian: Hollywood", assai i me amichi è i so parenti rilucati à sta idea scettica, chjamà micca pertinenti. Tuttavia, era propiu sicuru chì parechji mo avete, è ghjente chì vive in u pianeta, certamenti volerà vive a mo vita, a vita di una celebrity. Ci hè capita chì era ragiuni. Inoltre, "Kimoji" hà fattu una sensazione verita è hè ridutta di millioni di volte da l'utilizatori di varii salotti. E pensu chì questu hè solu u principiu. Cchiu più recensu, pudite urientu un novu principiatu: un situ chì me permette di cullà u mo attrazzu è avè cunsiglii per l'estilista per avè megliu. Mentre chì tutte l'opzioni nantu à quest'omu sò pagatu, ma digià à pensà à cumu fà unepoche per tutti. I piani di sviluppà tutte issi spazii è participà à novi. Per esempiu, a creazione di maghjani in linea, a vendita di robba, chì creammu cun Kanye. Tuttavia, vogliu chì ùn sò micca solu prudutti, ma i prugrammi chì permettenu di cargà e so fotos è "pruvate" i so robbi senza partiri di casa. Mi pare avè da esce interessanti.
Kim hà parlatu à u cimi