Museo d'Arte di Göteborg


Dynamic Göteborg , stinnutu di a costa uccidentale di Svezia , hè unu di i più impurtanti settuli di u Regnu. Hè una cità muderna è chjosu di vita è creatività, chì combina l'innovazioni tecnulogichi cù un passatu storicu riccu. Questu hè un locu induve tutti pò truvà divertimentu per u so gustu stessu, secondu a natura o una visita à u teatru. Trà i assai attraversu di a cità, u museu d'arte di Göteborg meritava una attenzioni particulari, chì seranu discututi dopu in questu articulu.

Pianu di fatti

U bastimentu di u museu d'arte di Göteborg hà designatu da un gruppu di architetti, ancu u famusu Siegfried Erickson, Arvid Bjork, Ragnar Svensson è Ernst Torulf. A custruzzioni principia in u 1919 è finita à u 1923, per celebrà u 300 anniversariu di a fundazione di a cità.

A struttura monumentale hè stata esercita in un stile neoclàssicu, caratteristica di l'architettura scandinava. U principale materiale utilizatu à a custruzzione - un brique amarillo, chjamatu "Goteborgu" per u so usu frekwenti in a cità. U disignu fù appruvatu da i critichi, è in u 1968 u museu ricevenu un premi da a Fundazioni Pierre è Alma Olsson per a megliu struttura in Göteborg.

Chì ghjè interessante nantu à u museu Art d'Göteborg?

Oghje, u museu d'arte hè unu di i più grandi musei in Svezia , dopu à u Museo Nazionale è u Museu di l'Art Modernu in Stoccolma . A so cullizzioni includanu più di 900 sculture, 3000 pittura, 10 000 studiazione è 50 000 artìculi grafichi.

U museu tutale di u museu hè divisu in i palazzi tematique, è i più populari trà i turisti sò i seguenti:

  1. Scultura hall. In questu dipartimentu, sò longu u travagliu longu è quelli acquistate in l'annu 2000 sò presentati. Fate i creazioni più interessanti hè a statua di Ingeborg da Gerhard Henning, Mariner Marini's Horseman, etc.
  2. Hall di Sergei. L'exposition di sta stanza hè dedicata à a vita è u travagliu di unu di i scultori suecuti più impurtanti di u XVIII sèculu. Juhan Tobias Sergel.
  3. Artu Europeu di u seculu XV-XVII. In l'opere di stu periodu, i principii prublemi di religione sò tracciati, per esempiu, in u ritrattu "Madonna nantu à u tronu" di Louis Brea. In u salottu sò travagli di l'artista Italian Parigi Bardon, Rembrandt, Jacob Jordaens, Rubens, etc.
  4. Salottu francese. Sicondu u tìtulu, in questu dipartimentu ci sò dipinti da artisti famusi franceses: "Natura morta con un vaso di fiori" di Marc Chagall, "Di u mare" di Paul Gauguin, "In the Mist" di Claude Monet, "The Family of Acrobats with a Monkey" di Pablo Picasso, "The Olive Grove" di Vincent Van Goga, etc.
  5. "Coloristi di Göteborg". Stu nomu hè stata datu à un gruppu d'artisti chì i travaglii foru distinti da culori brillanti, saturati è motivi lírici. I travagli di i meglii rapprisintanti di sta associazione sò presentati in u hall: Eyka Goranson, Inge Scheoler, Niels Nilsson, etc.

A infurmazione infurmata per i turisti

U museu artu di Göteborg hà situatu in u so core, in a cima di a strata principali di a cità di Kungsportsavenyen, chì abreise cum'è "Avenue". Pudete à truvà da ellu stessu (cù taxi o affittu un caru ) o cù u trasportu pùblicu: