Avec à Syrin in a mitulugia Slavica - cumu per chjamà u paese di Syrin?

Una bella criatura mitica, u paese Sirin - hè l'heroina di assai leggendi è leghje. Ci hè una similitudu noteviliata in u so nome cù sirena eslava è ùn hè micca cuncondenza. L'antichi grechi anu teme da ellu, perchè ùn puderia attraversà ogni traventeu o mari, cù u so cantellu bellu, è da ruina.

Quale hè l'avvicinà Syrin?

Una bedda bella cun u corpu di u pezzu in a mitulugia era assuciata à u disgrazia è l'disgrazia. A volte l'impresione hè chì ella ùn ella ùn vulete purtari questi di tristezza, perchè a so faccia era triste, è i lacrimi di i so ochji. Se era un omu, significava a so morti imminenti. Hè strana chì a ghjente ùn la ricuspendissi è ùn anu micca paura. Sirin hè un prughjettu di u prublemu, ma ancu una grande opportunità per dicinu l'addiu à i vostri amici prima di mutu è preparanu per a psicologica.

Chì duverà l'aspettata di Syrin?

In i disegni l'omi profeticu d'A Sirin hè ridutta in ogni locu u listessu: un bonu assai beddu cù a donna è una faccia tristi. A so apughjera hè pensativa è piercing, è l'ochji auguri grandi trasmette l'aspittazione chì si trova in ella. In un certu canvassu, si pò vede cun grande flaps d'ali. Si trova, com'è regula, solu in arburi in fiori, nantu à i rami di l'arbureti o l'acqua vicinu. À u capu hè una corona, chì simbulizeghja u so urdinamentu divinu.

A so frequenza cumuni cù a sirenu fermanu a confusing the writings of different people. I Sireni vivi longu à e costi di u mari è i trageddi di viaghjatori à certa morte. Ancu fora, eranu assai diffirenti, perchè e cose - i sirenii eranu criaturi di mare è più com'è sirene . Sirin era un pezzu bellu, cù pettu in una donna è boni alti. Era assai piacevule cù a so aspettazione, è purificatu cù cura di tutti i piume, sughjutu nantu à l'arbuli di u paradisu.

Dove si trovanu Sirin?

L'avè mituicu di Sirin ùn era micca u tipu di criatura chì era specificatu à truvà. Ella abitava in i tabernacelli cèlebuli è di volte à i tempi. Certi corsi di chì spessu si passene à un rolu di quarchi arbulu, chì criscinu à u Lukomorye. Questu, i siti antichi travaglià i pollelli. Ùn hè cunnisciutu induve l'uve di u paradisu di Sirin hà hà campatu, perchè micca fonte furnisce data precisa.

A donna volante hè scritta in parechji contatti di fata è di folklore. Scrive quadri, fà sculture è amuletini. Per un pezzu, era in moda per pitturaru l'imaghjina nantu ad ornamenti preziosi. In i tempi antichi, hè stata appiicata à pareti, utensili è articuli di casa. In seguitu, a ghjente ùn pudia spiegà parechji fenomeni naturali, è era più faciule per elli à scrive à e manifestazioni di a vulintà di l'esseri divinu.

Uccello di Syrin in a mitulugia Slavica

U Sirin paradisu in a mitulugia eslava anu dui significati. Un pocu parte di a pupulazione hè cunsideratu un passione di morte. Altri, hà pruvatu d'impurtamente per via di l'urigine paradisu. L'anziani reclamò chì l'acelli di Syrin mosca in un omu per riflettà a so ànima è a pace interna. In altri termini, ella predica à a persona ciò chì aspetta è anticipa. A so funzione distinta principali hè una bella vuci di cante, chì attrae passiunanti strada.

A ligenda di u paese Sirin

Comu altri criaturi mituliani, Sirin possedinu u donu di emborgamentu è u cuntrollu cuntinuu di l'omu. A legenda dice chì sè omu sèntelu à sente à u cantu, una persona li seguitarà finu à questu diesu. Un paese divinu era camminatu in l'olii di paradisu o sopra a spiaggia è circà quelli chì avianu persu u so modu. A so voce tremenda hè stata intesa da i monti è a muntagna è ancu i animali scacciava per ella. Ci hè da nutà chì ùn hà micca fattu perisce a l'abitanti di u boscu.

U primu Sirin aduprò solu l'omi è i purtonu à u so duminiu. Esse un parente vicinu di a sirenu, ùn hà mai tornatu à u mondu di i persone. Queden in u so duminiu, finu à a morte. Ùn li piacia micca cù u so destinu è cù i so azzioni pruvucò à sprimà u so displeversu cù i dii. Ma Zeus ùn hè micca ghjustificatu di l'atti horrible è ùn avia nudda scelta ma di cuntinuà per vende a vita.

Sirin è Alkonost

L'alpini di u paradisu Sirin è l'Alkonost sò stati sorgius e avianu unni destinazioni simili. Tutti i so sapiani cantà canti, chì attraeva a ghjente per elli. Alkonost vivi vicinu à u paradisu, ma a maiò parte di u so tempu spent in riviera di u Riu Eufrate. Quelli chì avìanu intesu a so cantu perdutu a mente è l'ànima alleati u so corpu. A principalità diffarenza trà i soru hè chì cantanu Alkonost ùn pò micca perisce una persona sia. Per elli la musica serà cunsulazione è calmara.

Sirin è Gamayun

A voce è a pècura fairy bird Sirin anu avutu una altra surella, chjamata Gamayun da a mitulugia, a diversità di l'altri, ùn hà micca purtatu perisce a pirsuni, per contru, aiutau à acquistà intelligenza è cunniscenza. L'Antichi Slaves pensendu chì sta criatura pussedi savie universale, sapi tuttu - da u principiu di a creazione di a terra à u presente. Talendu à ella, a ghjente pò piglià risposte à tutte e quistione chì a maiò cuncernanu è à quale ùn ponu micca risposti.

L'antichi iraniani ùn anu micca cunsideratu cusì bien è beni. Per elli, Gamayun era un missaghjante di gioia fatale. À l'altri pratiche, u cantu bellu ùn puderete sulitore una persona per un pezzu u tempu o ancu per sempre. Inoltre, l'apparizione di sta criatura mitica hè stata duminante di una tempesta torbera, chì pocu dopu a so apparizione smariscera nantu à a terra abitata.

Sirin è Simargl

Sì una persona hà cridutu chì Sirin hè un pappaghju di gioia, da ellu ancu di sapè à a so ultima sorella - Simargl. Stu caratteru semi-divinu si serve cum'è messengeru trà u mondu di i dii è di e persone, ancu s'ellu ùn hà micca seguitu capuzione responsable. Era cunsideratu u diu di a fertilità è u focu. Hà aiutatu à aiutà àutri divinità è ùn mai ellu refuseit. Qualchidunu pensendu chì era capaci di cambià u so aspettu è si pudia turnà in tutti. L'historiatrici imaginate com'è un lupu cù l'alti d'àglia.

Cumu chjamarà u paese Sirin?

Prestu ùn hà un sapiutu chì chjamà u bird-bird di Sirianu, è ùn veramente micca vugliutu di fà. Era tranquilla è pacífica, ma ùn avianu micca pietà è cumpassione per i persone. Ùn avete micca un scopu di ammazzà qualchissia, ma avete fattu questu, l'avecu ùn chiancia micca. Amu, cum'è un paese Sirin - vi significa chì vi permette à amà ti stessu, senza chì risponde micca recímpite. Un pede femminile hè un postu assai statbu è arruganti chì ghjè accustatu à vive per ella. I monteri vulgari di a mitulugia antica com'è un mondu eranu egoisti è trattati cun disdegnu per i persone. Questa arrogance infundia cù dii.