Deessa di a Luna in diverse mitulugia

A Deessa di a Luna in credoi di parechji pòpuli hè un riflessu di u cultu lunar anticu, relative à a fertilità. L'adore di a dea lunar hè stata cuncessione per assicurà a bona vendi, u nàscita di un zitellu sanu. E donne di diversi gruppi etnique si vultonu à a Luna per esse fattu riti magichi è pratichi, chì eranu inclusi in a storia sottu u nome di i misteri lunar.

Dea greca di luna

A figliola di i titani glorificati di Teil è Hyperioni, a dea di luna in a mitologia greca - Selena, personificà l 'estremità di u grecu. Tutti i fenomeni naturali sò cîlici. Nant'à u cambiamentu di u ghjornu, in a persona di a dea Gemery, a bagnu celestial illuminava cù a silenciosa, riflettiva di Selena, cavalcendu nantu à u so carru di lignu tiratu da cavalli. Bella, ma pallida è triste hè a faccia di Selena. I Greci anu adurata perchè a dea di mare, a fertilità. Selena hè cunnessu cù u subconsciousu di una persona - a priestesses grechi antichi appellu à i so sòveri per cunsiglii in issues impurtanti.

In a tradizione ellenica (greca), ci sò deities chì migraru da altri culturi. Un tali figura hè a dea di a luna, u so nome hè Hecate, pienu è mistuore. Hà pussessu di trè cuerchi è cuntrullati in u passatu, presente è futuru, stu putere di forza era datu da Zeus stessu. Faces of the Goddess Luna:

  1. Hécate di l'annu - l'imaghjini di una donna matura, sàvia, persunalizazione di i persone in investigazioni forensichi, azzioni militari, acquistendu diverse sapè.
  2. Night Hecate - pozzu è poisons di coccia. Manages a caccia di notte. A dea di a luna scura hè intarrata cù un paese di cani rossi currutti trà e tumbera, in u capeddu di a serpente, è a faccia è bella è terribili à u stessu tempu. Patronizza assassini, scammuri è amanti.
  3. Hecat Heavenly - l'embodiment of spirituality, l'imaghjini di una virgin virgin jove. In questa encarnazione aiuta à i filòsufi è i scientisti. Accumpagna l'ànima di u mortu nantu à a so strada à a lume.

A Deessa di a Luna da i Rumani

U cultu lunare di Roma antica era simili à u grecu, è in l'uratori tempurali di adurà a diessa romana di a Luna, è era chjamatu - a Luna. Dopu, i Rumani cuminciaru à chjamà à Diana, è in certi pruvinenti Trivia. À i mura di i sopravviventi, Diana hè dipenditu in una tunicula culurita di luna, cun bellu capeddu, una spea o arcu in i so mani. A Deusa di a Luna Diana in a rapprisintazioni di e persone realizava e funzioni:

I fatti interessanti:

A Deessa di a Luna nantu à i slaves

A mamma di tutte e cose viventi era a dea slave di a luna - Divya, personificando a luce in a notte. Hè statu creatu da u di Diu supremu Rod, per esse illuminate a manera di u populu in a notte, quandu secondu a credenze di i slaves, i spiriti maligni si caminanu intornu, forze scuri. Divya era capita cù una corona brillantissima uva in a so testa, chì si palesa in u celu in forma di luna. A dea protegia i persone durante u so sonnu, è mandò colpu di colmu . A sposa di Diwia era Dy (Div) - junciu personificàvanu u ciculu di ghjornu: ghjornu è notte.

Deessa di a Luna in Egittu

U cultu di i diri lunar entre i Egiziani era cunsideratu suprana, in u so vistu, a luna influenzò a fertilità di a terra più di u sole. A luna hè stata adurata à a faccia di Bastet , Nut, Hathor, ma a più magnificenta era a dea egiziana di a luna - Isis, chì stà in a stella Sirius. L'anticu cultu màgicu di sta dea era un pezzu assai longu è migravu à i circles esotèrichi di l'Europa medievale. Attributi di Isis:

Funzioni inherenti in Isis:

Deessa di a Luna nantu à l'indi

A divinità di a luna da parechji pòpuli tenenu una faccia semblanza è sò dotati da i listessi puteri. In certi paesi, a divinità di a luna hè una hypostasis maschile. L'India hè un paese cun u panteistu di i dii è un pianu d'essenzi differenti. Soma hè u diu anticu di a luna in Hinduism. Sutta u secondu nomu hè cunnisciutu com Chandra. Hè sughjettu à u mumentu, u menti di u populu è l'universu tutale. Soma hè a surgente di a vitalità di tutti l'esseri, patronizza u nordestu. In l'imaghjini, Chandra hè una divinità cù un culore di coghju di cogghiu, assicuta in una lotus di fiori in un carru misu fattu da cavalli bianchi o antílops.

Dea chinesa di a luna

U nomu uriginale è più anticu di a dea di luna in Chine è Changxi, chì fù più rimpiazzatu da Chan E. È i corsi chjaranu assai di dì a legenda di sta bella dea. U tempu assai, quandu a Terra era sottu a scorchixzione di deci solidi, a vegetazione cumincia à perì, i fiumi securevanu, è e persone fallevanu di sete è di famu. Rispòndenu, i sopravviventi è sintendu i so motte, a freccia Hou I. U grande eroi cun fianchi scontri 9 suns, ma lassaru unu, è ordene di oculazione per a notte. Cusì hà fattu a ghjurnata è a notte.

L'imperatore di l'Imperu Celeste accudò a freccia cun l'elisir d'immortalità. Hè l'aghju datu à a so amata, Chan E. In a mancanza di u so maritu, Peng Meng stalla in a casa è vulia piglià l'elixir, ma Chan E bevive a medicina per ùn avè micca à u latrone. U ventu hà pigliatu u focu Chiang E è hà pigliatu à u celu in u Palazzu Lunar. Hou è assai tristu, ma videndu a vista di a so mòglia in a luna, è hà dettu chì ella hè diventata a dea luna. I fatti interessanti:

  1. U 15 di u ghjornu di u 8 mesi lunari hè cunsideratu u ghjornu di Chan E. Dâ stu ghjornu a ghjente portanu un rigalu, mette in i toli diverse frutti.
  2. U simbulu di a dea hè a lieva à Yutu. Sicondu a ligenda, l'animali hè stata offerta cum'è un sacrifìju, perchè l'altru di celestia pusò l'eared in u palazzu Lunar cun Chan E, perchè ùn era micca stata sola. A lebbra in un mortar ti verga a cannella per i pocioni.

I servitori di a dea di luna Changxi celebrendu u misteru lunar ogni ochju. I miti lunar contemendu chì in i fiure di u Grand Desertu, ci hè una muntagna di u Sun è a Luna, induve, sicondu i credenze, vènenu andà, ogni luminaria in u so turnu. A dea di a Luna Changxi, hè a più antica, cita in fonte mitulòggica, a divinità lunarità di i Cinese. Wang-shu (un caratteru di ciò chì pocu hè cunnisciutu) duvuta Changxi à traversu u celu in un carru, illuminava u modu di i ghjurnali persunalizati in a notte. A dea di luna vene apprezzendu in a forma di un capu di toad.

A dea luna di u Giappone

I ministri di a dea luna in Giappone sò Shintoisti chì pridichendu a rettrachiusa Shinto, chì hà surviviu à u ghjornu oghje senza cambiu. Questa hè a "via di i dii" o un camouflage in l'elementi, spiriti di natura, di divinità diventiti. Un tali kami hè a dea luna di Tsukiyomo in Giappone, chì a più parte di spessu appears in l'hypostasi masculina è hè chjamatu Tsukiyomi-no-kami (u spiritu chì chjamà a luna). Funzioni di a dea / di Luna di luna:

A Deessa di a Luna di i Scandinavi

I deuses è diessesi di a Luna hè assai reverendu da parechji pòpuli. A luna sempre hà attraversu persone cun u so lume misteriosu è gentile. In vista di a Luna Scandinava, pudete vede una carru guidata da a Luna di u Mani, in u quale duvia dui figlioli, Biel (poi diventerà in modu indirettu personificà a dea di a luna è u tempu) è Hughes. L'Scandinavi vanu in la Luna un riflessu di u principiu masculu, è in u Sun - una femina.

A ligenda di a tradizione di u nordicu conta di l'apparizione di u diu lunar. Un creò u Sun è a Luna da u focu di Muspelhane. I deuses sò state pensées, chì vi farà stiori in u celu. Un sapìanu cumu in a terra, un omu chjamatu Mundilfari brags chì a so figliola figliola Sol (Sun) è u figliolu Mani (a Luna) superavanu a bellezza di i creati divinu criati da i dii. U punenti u babbu u mandatu u so figliolu à u celu per serve u populu. Dopu da questu, Mani porta a luna nantu à u celu, è dopu ellu perseguite u lupu Hachi, chì si prova à ingghià u luminariu.

Deessa di a Luna in i Galles

L'antichi Gauleddi pridicavanu à u cultu di a Grana Deessa Mussana, riunite cù i so nomi. A diu di Gallica hè cunnisciuta da u nome di Corey, in u so onori eranu chjappi temples chì solu scegliesi femine puderi serve. Omi veneranu i dii soliti. A dea luna Corey patronizò tali fenomeni cum'è:

Deessa di a luna asteca

In i tempi antichi di i Aztecs, a dea di luna è a notte, è ancu a Via Lattica - Koyolshauki - a figliola di a godita Coatlicue è a spada di magma vulcanica. Sicondu a legenda, hà pruvatu à morte à a so mamma, quandu hà incubatu di i pummuli di colibri, ma Huitzilopochtli satau da u corpu di Coatlicue in una robba armata di cumbattimentu è uccisi à Koyolshauki chopping off a testa, chì ellu livò in u celu. Allora a deessa di luna era apparsu. I aztèchi anu creatu chì u Kojolshawki hà a capacità di:

Deessa di a Luna nantu à i Celti

L'Antichi Celti avè vistu un similitudu trà u ciculu di a luna: u crescita, a pienezza, u diclinu à u ciculu di u sviluppu di una donna. A Gran Deusa, cusì venerata da i Celti, era ancu una dea lunare in 3 hypostases: Virgo, Mamma è l'anciana. A quarta forma di a dea, l'Enchantress, era cunnisciuta solu per inizià in u cultu di a Luna. A cèltica dea di a luna in differenti pericenzi personificò e fasi lunari:

  1. La Luna nova hè u tempu di a fàccia di u Temptress. Ritu Magic Dà a persona a capacità di u clarividente.
  2. A Luna crescente hè Virgo. Simbulizeghja u principiu, creazione, ghjuventù.
  3. Luna piena - Mamma. Maturità, forza, gravidez, fertilità, sexualità .
  4. Luna minturnula - Vecchia donna. Cridendu, a pace, a saviezza, a morte cum'è a fine di u ciculu.