Ultrasoundu di a vaghja urinaria cù determinazione d'urine residuale

Ultrasoundu di a vaghja urinaria cù a determinazione di u voluminu d'urine residuale hè spessu prita prescribed in disordini d'urinazione di una natura neurogènica. In questu casu, hè chjaru cumprumissu u volume residuale cum'è u vulume di u liquidu chì ùn hà micca separatu da a burbuila, chì stava dopu l'attu di l'urinazione cumpiitu. Hè devi esse nutatu chì in a norma ùn deve micca esse più di 50 ml o ùn esse più di u 10% di u volumu iniziale.

Cumu si trova a ricerca?

Prima di l'ultrasound di a vaghja urinaria cù urine residuale, u paci ùn hà micca visitatu u bagnu 3 ore prima di l'studiu. Per quessa, a prucedimentu hè spessu appuntu per l'ora di a matina. Prima di rializà i calculi fisiulogichi cù l'aiutu di un apparatu di ultrasound, u duttore, basendu nantu à una formula speciale, fate u volumu di u liquidu in questu cù a talla di a bolla . Dopu à questu, u paci hè offru à urinate, è dopu cunducerà un esaminatu ripetutu di a vejiga cun ultrasound. In questu casu, l'urganu si metta in 3 direzzione.

Hè nutate chì i risultati aghjunti in stu studiu sò spessu erronei (per via di una violazione di u regimen di travagliu, l'intake di diuriti, per esempiu). Hè per quessa a prucedura pò esse ripetuta diversi volte, finu à 3 volte.

Cumu evaluanu e risultati è quale si ponnu parlà?

Quandu u risultatu di l'ultrasound di a vaghja, l'ughjettu di l'urina residuale ùn currisponde à a norma, i medichi l'evaluanu a cundizione di i muri di l'organu stessu. À u listessu tempu, e secci di l'articulu supiriuri di u sistema urintuariu è i riziuni sò diagnosticati currettamente.

Un aumentu di u voluminu d'urine residuale pò esse una spiegazione per manifestazioni clinichi, cum'è a micció frequente, interruption of the urine stream, delay, incontinence. Inoltre, u cambiamentu in questu paràmetru ponu indicà direttament a reflux vesicoureterale, diverticula da a vuccata è altri disordini.