Volume di a buca

U voluminu di questu organu cum'è a vucale hè propiu di cambià, per a pussibilità di stinzà e so pareti. Comu sapete, si trova in una bacinu chjuca, è hè un reservoir per l'urina, chì in e porghje scopate ingressa quasi ogni 3-4 minuti.

Qualessu hè u vulume di a vucale in un adultu?

Sicondu e funzioni anatomii di stu corpu, pò assicurà circa 200-400 ml. In ogni casu, deve esse nutatu chì in certi persone, per e particularità di a struttura di l'orgogliu genitourinariu, a bolla pò acumularia finu à 1 litru d'urine.

Ci hè dettu chì u voluminu di a vejura in i zitelli, in particulare, in un novu, hè 50-80 ml. Cum'è u corpu ci criscinu, issu organu hè ancu crescenu.

Cumu hè a vulintà di u voluminu di a buca?

In calculà stu paràmetru, i dati obtucati com'è u ultimu ultrasound pò esse usatu, cumu e formule matematichi particulare.

In questu casu, a buca è pigliata per u cilindru è u so voluminu hè calculatu, basatu annantu à questu. Tali calculi sò apprussimati. I trovi sò usati per determinà a retenzioni di l'urina o, in altri palori, u voluminu residuale in a buca. Nurmalmentu, ùn deve micca esse più di 50 ml.

Per calculà stu paràmetru, pudete aduprà a formula: 0.75 hè multiplicatu da a longu, l'altitudine è l'larghezza di l'urganu, chì sò stati cunduceranu un ultrasound. U calculu ancu deve cuntendu u coefficu di correlazioni, chì face possibili ottene un resultat più precisu. Ci ponu esse nutatu chì quessu tipu di calculi sò usate assai raramenti, perchè I dispositi ultrasonichi à u ghjornu permettenu stabilisce u voluminu di a burbuila automaticamente.

Quale tamantu a vucale hè normale?

Comu chjaru esse citatinu, stu corpu hè una pruprietà cum'è extensibilità, chì finiscinu permetterà di crescita a grandezza è u so voluminu. Hè per quessa, cum'è tali, a norma di u voluminu di a vejiga, in l'omi è in e donne, ùn esiste micca. In fonti literari ponu truvà infurmazioni solu di u fattu chì sta furmazione anatomica hà un volume di 200-400 ml.

Quandu si cumpurta a ricerca, si pò truvà una regulezza ovvizza: in l'omi, a vejiga hà una dimensione untuosamente grande chì in i donne. Questu hè dovutu di un sviluppu fisicu più forte, è ancu di u locu direttu di l'urganu stessu.