Hugh Grant è Martin McCachon "alluminatu" nantu à u settore di a sequel "Real Love"

I amate di cummedie romantica si firmonu in impatenza. In l'Internet ci sò i primi prucessi da u filmatu di a continuazione di u melodrama popular di l'annu "Amuri Ricial". Ricertamenti, i piani à scancchjarà a sequelazione di u cartulare di u cartulare sò stati scritte ripetutu in a pressa occidentale. Sò ritratti sò obligatu à u pruduttori di u prugettu Emma Freud. Ellu postu un sciccareddu interessanti in a so pagina Twitter, è dicenu cumu stava travagliatu nantu à u cortu film.

U PM, a so moglia è u scrittore chì ùn hà mai esce da una bona camera faccia. #rednosedayactually pic.twitter.com/TT0pZB5p2P

- Emma Freud (@emmafreud) 5 di marzu di 2017

In a foto pò vede Hugh Grant è Martin McCachon. Pensemu chì in a stampa originale ghjucanu à l'amatori: u Primu Ministru è u so assistente fidu. Dopu à vede a sequenza di 10 minuti, i televidenti puderanu amparà cum'è storii di altre eroi di cummedia romantica, chì in u so tempu ghjucanu Liam Neeson, Colin Firth, Keira Knightley.

David è Natalie riunite! LA SENTINU #LoveActually #rednosedayactually pic.twitter.com/yeuQdgtD9h

- Freya Gilbert (@FreyaaGilbert_x) 5 di marzu di 2017

"Amuri Ricial" 14 anni dopu

U scrittore è u direttore di u prughjettu contru à i ripertorii chì ùn hà micca sughjettu ancu per pudè ritornu à a so figliola benigna. Riccu Curtis ammetti chì a maiò parte di i attori respondenu entusiastamenti à a so offerta à riunioni in un prughjettu.

#ghjuvenu inculcatu pic.twitter.com/HVt5ikqma8

- Emma Freud (@emmafreud) 5 di marzu di 2017

Sfurtunatamente, i televidenti ùn vanu micca a cuntinuazione di a storia di Emma Thompson, cum'è chì u so amante di scumma Alan Rickman falle l'annu l'annu, è ella stessu refuseja di rimettore.

Leghje ancu

L'estremu di u filmatu hè scrittu per u 24 di marzu, nantu à a BBC One. U liberu di a film hè caritativa. Hè cudddu à u "Day Nous Red". Sicondu l'idea di i ghjudiziati, u so travagliu aiutà à cullà i fondi per l'organizazione di Comic Relief.