Ambruziu per jam di alberole

Da a grande varietà di ricetti per jam di alberole, quelli chì presupponu a preparazione di zucchero, chì sò sottumessi à colti di frutti d'alberole, sò assai populari. Questu metudu di cunfittaro di culleghja, a forma di lobuli o frutti sani hè cunservatu maximale, chì hà un effettu positiu primariu nantu à l'aspettu di a cantina. Inoltre, unipochi ricetti permettenu di evitari avè l'arricugine di culle, nantu à un pruduttu zuccherinu in caccia, chì ancu permette di mantenite un gustu frescu è un aroma assoluvitu di bè.

Aghju avemu duverefferà opzioni per preparà u zucchero di melocottu è contate di l'intricacies di u so usu in pratica per ottene u gustu l'ideale di u buchu.

Cume fatevi cuntagnu à u zucchero?

Ingredients:

Càlculu di 1 kg di albitri:

Preparazione

Per fà u zuccherinu in stu casu, mischjianu u ghjiru di zuccherinu è purificate l'acqua in una pane, pochè piglia u cuntinuu nantu à u focu moderatu è fervente cù cuntinuvi cuntenuti finu à chì i cristalli di zuccheru anu dissolutu è fremiti. Fate u ghjocu cun l'albicu lavatu è stonatu. Lassa u fruttu in u sciroppu perde 10 ore, dopu chì u liquidu aromaticu si trova annantu à u panu, falla feraghju foglia è fracete durante siete minuti. Doppu torna pour u liquidu dulce à l'albitichi è una volta per dipoi deci. Repetite u prucedimentu un paru di volte, dopu a quale aghjustemu l'albitici di novu cù l'arrizzu, furiallu, senza interferirte, di siete minuti chì digià cù i frutti è mette in latti sterili per u almacenamiento.

Cù fate a zuccheru di zuccheru à jam "Pyatiminutka"?

Ingredients:

Càlculu di 1 kg di albitri:

Preparazione

Per fà cunfittari di l'albitri "Pyatiminutka" spessu utilizate un ghjocu di zuccherinu menu cuncintrattu. Questa palestra rende esse fragrante, mantene un massimu di vitamini è hè una cunsistenza bastante liquida. Jam "Pyatiminutka" hè particularmente intruduce cù i posti di curda, hè aghjuntu cù fette di frutta durante a preparazione di gelatina, è sò dinò un supplementu cù pastelli chì utilizanu a basa di u liquidu di u spaziu per l' impregnatu di i pasticci è cù pezzi d'alberole copienu a crema per a intravagliata.

U cane di zucchero hè traditu tradiziunali di mischju l'acqua è u zuccheru è u calchendu a massa finu à chì i cristalli anu dissolutu è bolliti. L'alberti in questu casu deve esse tastatu cù una carne densa o ancu un pocu immature, lavenu è i purgate di l'osse. Sè siddu vulete, i lupuli di u fruttu pò esse stati sordi o tagliatu in parechji pezzi o sfruttu in tazza.

Rete u fruttu cun u zucchinu chjucu, è sughjettu finu à tuttu chjappu, ma micca menu di cinque uri. Allora u sciroppu hè scucchita è foglia durante un minutu. Repetite u prucessu cinque volte, dopu à quale l'ultima volta si fogba u scieccu cù l'alberghiera, fassi fossi a fugliale per cinque minuti è valdi nantu à i pezzi sterili.

Cumu fà u zucchero di jam di albercè à u zucchero di u limonu è u ginger?

Ingredients:

Càlculu di 1 kg di albitri:

Preparazione

Questa ricetta pè u cane di zuccheru ponu pussibule avè un moltu frescu aromaticu è piccante, a uriginali chì hè assicurata cù l'aghjunghje zucchero di limu è l'arganu di ginger.

In un containeru adattatu, fate in acqua è fate in u zuccheru. Chì u cuntenutu furiallu, è u zuccheru dissolve cun cuntinuvisi cuntinuvi, poi apprezzate u zucchero di limonu à l'arruppu, impone a ghjuvagini patevuli è di ghiacciati o ghiacciati, è fracete a massa per 10 minuti. Hè pussibule un gustu più intensu per aghjunghje uni pochi nucleoli, extracted from kernels d'albicel. Pour el rimproveru spicchitatu dispostu prestitu i lupuli d'apricot, è lasciate finu à tuttu chjughjenu. Repetite a prucedura trè volte, l'ultima volta aghju pute nantu à u focu cù l'alberti, coccianu à a densità ch'ella vulete è vippò in cuntenuti sterili.