Gesture

Pocu sapienti chì solu u 10% di a nfurmazione hè trasmessa verbalmente, mentri gestiti è entona pò trasmettini assai più significatu. I numeri in quantu à a cumunicazione ùn sò micca impurtanti, ma vale di ricurdà chì u gestu di u patrone ghjoca un rollu particularmente impurtante in a cumunicazione trà e persone. È, per quessa, avete bisognu di capiscenu cumu pudete cuntrullà i vostri gestiti per vede bè cum'è ghjustificatu.

Ci hè una parolla chì a gesticulazione duranti una conversazione, particularmente i primi 10 settimane, dà una occasione di valutà di valutà l'interlocutore. È di sùbitu, i gestiti ùn ci currisponde à e parolle di a persona, a vostra intuizione offriti à l'istante, è a gesticulazione in a conversazione pò esse affissà, sia chì a persona serà piacevule per voi.

Per via di gesticulazione, cumunicà culurente, emozionalmente è capisce ancu i stranieri, senza sapienza a lingua. A gesticulazione in una conversazione di cummerciale hè ancu un rolu impurtante, perchè ghjè in parechji volti à a cumunicazione favorevoli di i partinariati di a cummerciale è à a cunclusione rivolunta di un trattu.

A gesticulazione cù e mani di parlà in parechji paesi ùn sò micca sempre un significatu. Per esempiu, un anellu fattu di un ghjornu è un dettu indice di i Stati Uniti significanu l'accunsentu o l'appruvazioni di "ok", mentri li significati francesi i cero, è i giappunesi sò soldi. In Francia è in i paesi di lingua russa, l'indici ditusiu attaccatu à u tèmpiu tistimu a stupidità, è in Olanda, à u cuntrariu, significa a presenza di l'intelligenza. È u gestu preferitu di l'adulescente di tutti, attentu, i grechi perciarà cum'è un gestu obscenu!

Hè bisognu di ricordu un momentu chì una persona hè in un statu cuncessivamenti emotiva , hè assai difficiule per dà l'emozioni senza mancu di parechji gestiti-parasiti, è questa gesticulazione attiva pò palesa assai di u significatu di u subconscious state.

Per un bellu pezzu, i psicologi anu studiatu a gesticulazione umana, chì u modu di pussibule pò cumparisce e persone, ma per apprinnerà "leghje" l'altri, ci sò assai libri è altre fonti di ogni tipu.

Reguli di lingua di signu

Parechji sò interessate in u cuncettu di a regula di gesticulazione, ma hè necessariu di sapè esse esse tali. Infatti, ci sò e reguli siguenti:

  1. Sutta nisuna circustanza, è nisuna circustanza micca.
  2. Gestione e vostre propriu manu è pedi.
  3. Una volta, attentu à e mani. U Trenu per guardà e vostre mani sempre in una position è purtalla à automaticità.
  4. Avìri pussedi terribili.
  5. Fighjulate l'ochji di l'interlocutore. In attuisce u cuntattu visualu hè capacitu per sguillà tutte l'aspittà da a conversazione.
  6. Aggiungera in libertà. Ùn deve esse nè bellu pienu micca bellu, ma inérgicu è conciso.

E più impurtante, ricordate chì una gesticulazione propria serà grandamente aiutà à fà una impressioni piacè à l'altri è avè a ghjustificazione.

Ùn si scurdate micca chì e positi eliggiuti bisognu di a cumunicazione non verbalu sò capaci à u nivellu subkonzientu per fà u vostru interlocutore à sè stessu.