Torta di miele - una ricetta classic

"Medovik" hè un classicu suvièticu, chì, ancu, hà hà numeatu internaziunale. I razzii per questu quì sò evidenti: un gustu assuciatu cù un listinu simplici elementu d'ingredienti, cusì caratteristiche di i postri chì originevanu in questu tempu, furnia una finta di l'amore nazionale. Di sicuru, chì, avè stese sfermatu in cuntenutusti diversi, a ricetta per "Medovika" hè stata trasfurmata in accordu di a gastrunumia di una regione particulari è parechje interpretazioni di i classichi sò discutte in e ricette ancu più.

Torta di meli - una ricetta classica per un bagnu di acqua

Ingredients:

Per u pasticcu:

Per a crema:

Preparazione

Mentre chì u furmulu hè chjucatu à 175 °, cambia l'ova è u zucchulu granulatu in una mezcolosa zucca bluccada. À u bagnu di l'acqua u piacè cù cunti di meli è di oliu, è finu à l'ultima fritta, fate a massa d'ova, afflicanti constantemente, cose a basa per a pasta durante 3-4 minuti. Pozzu in a soda è lasciate per un secondu. Quandu u mistu hè duplicatu in u volumu, pour a farina patevana è vendu a pasta per un paru di minuti à a vitezza media di u mezcladoru. Dopu amassi u cunsumante cù e vostre mani, dividite in ottu pezzi è turnate in cungressu in un capu, figliate cun un forchetta è fremenide à tè.

Perchè avemu resuccarà a ricetta classica per u pastellu di u meli, avemu da cocceghja cù una crema. Per questu questu, calore u latte, fate l'ova cun u melatu, anu da manghjà in contu, retorna a mixture à u focu è fate a coccia, in modu continuu à travaglià cù un batchju. Aggiuncate u fucu, aghjustate per l'espessa è lasciate a mezcoluzza per friddà. Suppulisce a crema classice per u melicatu di u meli cù l'oliu ligne, agghiuncennu alimenti anu u battellu cù un mezcladoru. Lubricate ogni pastiche preparatu è cullate u trattatu. Décorate «Medoviki» hè fatta di crumb di scorta di taglioli di u misu, ma pudete reemplazarà cù nucelli o un pezzu di cicculata.

Torta di miele - una ricetta classica cù crema agria

Ingredients:

Per a prova:

Per a crema:

Preparazione

Pusete i primi ingredienti in una paleta è poni nantu à u bagnu di l'acqua. Quandu l'oliu hè spargugliatu è u zuccaru hè fughjenu, sguassate i pezzi di u focu, aghjunghjule u puddicu di pane con farina è abbandunate a pasta in u frigorificu durante 30 minuti. Dividi u cucciolo in ottu pezzi, ogni rotulu è falleanu, finu à ch'ella sia di brunzu a 180 °. Saturate i pelli rilevati cù una crema di crema battiusa cù l'aghjunzione di u zùccheru in moltu è a crema agria.

Torta di miele - una ricetta classica cù u latinu cunclusu

Ingredients:

Per u pasticcu:

Per a crema:

Preparazione

Pone u ochju batti cù u zuccheru è u meli nantu à u bagnu di l'acqua. Aspittendu i cristalli di zuccaru per disolvi. Pozzu cullucalli di mantra, lasciarru sparghje, è poi vendu in a soda, è permette u mischju per esce da 2-3 volte. Dopu piglià u cuntinuu di u vaporizzariu, aghjunghje a farina è mischia a pasta. Dividente u lumpu in 7 parte, pudete scrive è fremenu in un caleciutu à 175 ° furmagliu à cala. Trim-e pasticci è turnate e trimmings in miglii.

Pienghje u lattice cunservatu cù un mantellu rossu, culu ogni torta è coglie u pastore di u mele secondu a ricetta classic. Décorate u trattatu cù miglii è frique per 4 a 6 ora.