Salad greca cù brynza - ricetta clásica

In fattu, a versione clàssica di salad greva implica l'usu di furmagliu frettu fugliu, chì, da a so struttura amegana è a so nutritiva sournesse, puntualmente sfascià u gustu di i vegetali. Ma i nostri chefs spiegà u furmagliu cum'è u cumpagnu di furmagliu, chì parechji si cunsideranu classicu sta scelta.

Ùn avemu micca troppu strettu nantu à a percepzioni di l'insalata no standard, in particulare ciò chì, cù a preparazione ghjustizia è una scelta ghjunta di cumpunenti, u risultatu ùn hè micca menu attrattiva, ma più spessu ancu più interessanti è tentatore.

Per avà diceremu chì cumu preparà una insalata greca cun u furmagliu per fà fàliu di a cumpetizione per l'uriginale.

Salad greca classica cù brynza - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Per u megliu risultatu, sceglie l'insalata d'uva di u pumadoru cù una carne densa. Cumu ancu aiutu à i prugne cherry. U pepino in contrariu deve esse legate cù una peddi virtuali verdi. Sì a pelle hè scurazione è stiff, allura, sicuru, deve esse pulita. Pezzante búlgara hè megliu per piglià dui culori, cusì l'insalata greca saldarà più espectacularu.

Cusì, lavamu tutti i ligumi è ne forsei siccà o seccu. U pumu scaricate i pedicelli, tagliate i granchi di frutti, circa un mezu à dui centimetri. Se utilizamu cherry, andate à tagliate a meza. U Cucumisati, se ne necessariu, puliti è schritta in cazzi maiuri. Pigliemu a pappaglia bulgara da i castagni di corti è pediculules è i petali crush di toli simili. A cesta d'insalata sò limpiati è secondu cum'è cù l'anelli o ani semi-rossi. L'Olivi sò sparte cù un filippu sharp in mette, è u furmagliu hè cutatu in cubi neat.

Sguassate cunghjuntà tutti l'oziuli preparati in un pezzu separatu è stanu nantu à u prublemu, lavatu, seccu è pusatu nantu à un insolata o un pane di lettuce. Da a cima ponu spuntà i bucchi di brynza.

Avà po apprezzà u dressing, chì hè quasi u compunente principalu, è a qualità di u platu deve di a so qualità. Pour l'oliu d'oliva in a tazza, aghjunghje u pappaghju di u pappaghju negra à u gustu, pozzu oregano è l'alfabbetu seccu è cunglite bè. Pagau cura, ùn aghjunghjenu a salcia, chì u furmagliu hè abbastanza furmagliu salitu è ​​u so gustu serà abbastanza abbastanza per l'armunia di u pranzu. Per a stessa raggiuni, ùn uttene u zuccaru di limonu, avemu bisognu d'alivi verdi per furnisce esserezzu essinziali.

Puderanu ancu distribuzione u vestitu nantu à a superficia di l'insalata è di serve à a tavula. Bon appetit!

Salad greca - una ricetta cù l'alivi è u furmagliu

Ingredients:

Preparazione

L'algoritmu per fà u salad grecu in sicondu sta ricetta hè assai simili à a versione previa. Assicuratevi lavà è vegetale secche. U pani sunnu purificati, è cucuzzuli, se ne necessariu, sullivanu a pelle. Tagliemu tagliate frutti in cazzi maiuri. Pudete un altru modu è diversificà l'apparenza esteticu di una insalata, tagliata di pumati lobuli, è cucuzzuli in circles. U pimientu in stu casu, rintra un grande paglia, ananti di cipolla di salami, è l'alivi senza piddi chjappu in circles.

Cummindu, cum'è solitu, mischjà i ingredienti, fegate nantu à insetti inseriti è aghjunghje u furmagliu.

Una funzione distintiva di sta salata hè l'usu di l'alivi negra, è micca l'alivi, cum'è in a versione previa. Per quessa, un altru refueling hè obligatu. Per fà, aghjunà oliu d'oliu è u succuzzu cù a mezza limone, aghjunghje u pimentu, tastate pezzi è tufate u fugliale finamente piccatu in a moruva. Amuce u mistu resultanti cù a nostra insalata è serve à a tavola.