Achma - ricetta

Achma hè un platu tradiziunale originale di a culinaria georgiana, populari ancu trà un altru pòpulu cauccasciu. In fattu, l'Achma georgiano hè un casgiu di sopra cun un pezzu di furmagliu salivato. Sicondu u metudu di a cucina achma, in certi modi, si ricurdava di un altru pratiche più notu in l'Europa è parechji paesi - lasagna : i capri di stagione sò primi frischi.

Vi parvaraghju cusì à preparà stu platu originale, chì hà sicuru chì vi maraviglia cù maraviglia cù i vostri invitati è a vostra famiglia. Di sicuru, avemu bisognu à avè.


Achma - ricetta

Ingredients:

Preparazione

In un vetru, cù una capacità di 200 ml, rumpia i ova è aghjunghjendu acqua fridda, fate in un tavolo di travagliu, fate apre da a salsa è mestisce cun un forchetta. In questa mutazione aghjunghjenu a farina à aghjunghje pocu pezzu, chì ghjè in a frigorifera per una meza ora.

Preparate u riposu: frettu u furmagliu nantu à un rossu.

Pudemu un pane di acqua nantu à u focu. Melt the butter. A pasta hè divisa in 6 parte: 5 appressu à uguali è 1 - un pocu più grande.

A forma refrattura à i parti hè abbastanza lubricata cù l'oliu.

Da u più gran quantu di massa, ricuvaranu una caprina fina è u tissutu com'è sustrato nantu à u fondu di u moltu, perch'ellu si stende oltre e velli è penurtant da u latu. Lubricate a massa cun oliu è adduzzione cun u furmagliu.

U restu di a pasta hè strapata in i capiglii di a forma addattata (sottu a chjucche à quale aghjustassi) è fretu in acqua fogera (un per un) in 4 minuti da u float.

Puderaghju a pezza cuciata è impregnate in un pezzu, pudete chjelu è cù l'acqua fredda. Trascendendu l'humitate eccu è piglia u primu pezzu di pasta di cugliera nantu à u quatru di u furmagliu in u moltu. Lubricate cù bè di mantra è adduzzione cun u furmagliu.

In più, avemu custruimu ancu e so capas restante, salvu l'ultimu, cù l'oliu è u furmagliu. L'ultimu capanu di a pasta hè rotolata è stendu nantu à un pastellu.

Avemu a prutezzione di u tarritoriu di a pie, lubricate l'oliu rimanente è / o a mezcla di u ovu. Hè pussibule di taglià u pastore bruto in porzi prima cù u cuteddu è a furchetta.

Aghjunghje l'achenma à una temperatura di circa 200 gradi per una mitadila d'ora, sirvutu cibo cù pezzi vegetali, frutti freschete, salsi georgiani è erbe. Pudete ancu sirviziu un bon te brecchi georgianu o un vino di table in incomparable georgiano, una luci mejor.