Bouquet di ghjucattoli cù i propri mani

Ciò chì doni sò più cuntenti pè i zitelli? Hè improbabile chì u zitellu sarà assai felice, avè ricivutu un donu di una nova ropa o soldi, sicuru, in u primu postu ci sò sempre ghjoculi! E imagine a delle di un omu chì hà ricevutu in rigalu una documenti di jucaletti, è ancu decoratu in forma di un bonu bouquet. Sì, per una gràzia di felicità, ùn hè micca difficileta di pusà per esse per una notte, crea un rigalu. Invece, invece, ci hè tantu tempu per creà un pruduttu di ghjoculi di pelle cù i vostri mani, è ùn deve micca bisognu, solu una ora o duie, è u risultatu hà da veramente supremu e tutte e vostre expectazione.

Cumu fà un bouquet di jucurpa felice?

Cusì, per fà un munzeddu di jucà, avemu bisognu di e materiali:

Dopu avè preparatu tuttu ciò chì avemu bisognu, facemu un bouquet di ghjoculi di felpa.

Bouquet di ghjucari - una classa maestrale

  1. Prima di tutti pigliammi ogni ghjocu petite per un bouquet è anellu cù filatu floral, dopu à quale pudemu torce u filatu à longu.
  2. Dopu tichjendu i tene di ghjocu di u stessu colore, l'arricugghemu in un bouquet - aghjunghjeghji cù u ghjuvatu u filu.
  3. Ancu, trattemu tutte l'altri materiali di felpa per un bouquet di jucà.
  4. Dopu piglià ogni "ramu" di u bouquet è diluccà dinò cù cinta adhesiva in parechje strata. S'ellu ùn hè fattu micca, u filatu puderà arrimbà u papetu, u megliu, l'apparenza di u ramu esse suluzioni, in u peor momentu u zitellu pò esse ferite. Hè improbabile chì ellu serà satisfatu cun una sorpresa.
  5. In seguitu, facemu un corpu per un bouquet di jucà. Pigliate a carta corrugata, tagliatu di parechji tubi multi-culore cun una larghezza di 60-80 centimitri.
  6. Avemu poi pusà e chjucu unu in l'altru. Avè arricatu à stu puntu, deve esse ricordatu chì: u cartulina ùn hè micca densu, è i capiglii più minimu pò esse illuminatu da l'altru. Per quessa, quandu pruponenu un bouquet, prova à aghjunghje sfumature di u livellu à u più sposcu in a direzzione da u centru.
  7. Immediatamenti piglia i nostri ghjucassi in a carta di carta di u carta e ligà cù una cinta.
  8. Emu pusatu nantu à una seconda capa di carta, una scura, è cambia a pusizioni cù una cinta.
  9. Avà ammucciatu per aduttisce un bouquet di ghjuculetti cù i so propria mani. Per fà quì, u primu a cosa hè di vende a ribbon bella. Estendentamente l'arba superiore di u papieru, frendu i canteri di u papieru, da sopra u sopra, è stendi strettu, formando oli.
  10. Cumu seguitu, fate uni pochi rosati da u tela - duie d'elli ci attaamu à a ribata, affinchendu è decoratu u bouquet, u restu chì pusemu à i ghjoculi.
  11. Fighemu parechji rosati da carta corrugata . Pittura u petali di fiori cù vernice unghiezzu legatu.
  12. E, finarmenti, cullemu tutti l'elementi decorattivi è ottene un rigalu prestu. Se u zitellu ùn hè micca pocu chjucu, pudete deordu un bouquet di jucà cù dolci. Dopu ad avè bisognu à u to babbu, è certamenti certamenti ringraziari cù u so estasi nustrale è l'ochji brillanti.