Base wardrobe per a primavera 2013

Fà un vestibule basatu per a primavera, avete sempre esse elettu i classici più corsi. I culori principali si eranu neri, bianchi, beige è grisici. A robba di sti sfumalli cuddà perfettamentu cù l'altri, è ancu cù altri culori brillanti chì revitalicancia a vostra imagina è a colmule.

Quandu crea un guvernu di primavera, elli sceglie e cose chì sò sempre pertinenti è in ogni locu, chì saranu a basa per numerosi di e vostre imagine. Fighjate à u principiu di u vestitu di primavera ghjustu 2013 per ogni ragazza.

I elementi principali di u vestitoriu primavera 2013:

  1. U investimentu più pruspiru hè un vestitu tuttu è nìuru. Per ciò chì dura a durà quantu pussibule, deve esse elettu un corpu conciso è chjaru chì sfasciassi i meriti di a vostra figura.
  2. Pigliate un salvaticu di moda, ùn vi scurdate di u fossu classicu. Questu cose perfetta à qualchissia, è, di più, anu mai surtutu di a moda. Quandu compra una fossa, valia aduprà prifirenza à u colori basi di u vostru armadore base.
  3. Jeans sò sempre una cosa win-win, perchè pò esse usatu per creà una varietà di settelli differenti di kits. Sò appiicati in quasi ogni situazione, sia una reunione o una data. Sceglie un elegante vestitori di primavera 2013, vale degnu di preferenza à i vandalighi di u culore scuru cun un cuteddu classicu, senza scuffs, strincelli è pezzi d'arte.
  4. A basa di basa primaria tradiziunale hè una scherma di beige cuncepte di caccia cun scossa nurmale o in forma di V. Questa cosa hè in perfetta armonie cù faldes, pantaloni è jeans.
  5. Sceglie un vestuariu per a primavera di u 2013, ùn si scurdanu di i pantaloni neri classic. A cutata perfetta, è un stilu adattatu longa l'allungà. E assai cumminzioni chì ponu esse fattu nantu à a so basa sò adattati in ogni situazione.
  6. A cammisa bianca hè una scelta excelente à creà una moda di primavera. Ghjè bè cù pantalone, faldidi, è jeans.
  7. Una cosa chì hà da cullà u tutale di primavera di u 2013, hè una ghjunghjia fitted. Hè da u vostru armadore base farà un paru excellentu di quasi ogni cosa. U culore deve esse sceltu scuru, è u mudellu cù buttigli impercibile, perchè ùn hai micca di pensà à i decorazioni chì viaghjanu in i raghji.

Calzature è accessori:

  1. U vestitu primunatu di u vestitariu hè difficiule d'imagine senza stivali. U so mudellu, u materiale è u culore sò universale. Ricurdativi chì a pelle negra, un steellate stettali è una larga ligeramente sottu u ghjinochju - ùn sferu mai più di a moda.
  2. E so scarpi beige sò una parte indispensabile in u vestitori chjaru è neru. U culore di a carne ùn ùn pare micca sbagliate è si mette à quasi tutte l'imbiancatura, è visualmente longu e so peri.
  3. I clàssici reale in u vestitori di primavera di u 2013 sò i balli di ballet. Sò indispensabile per ogni fashionista per a so versatilità, perchè elli appughjenu in armunia in ogni ghjornu cù a sera à u ghjornu.
  4. Pigliate e ricerche, vale di ricurdà chì in u 2013, a moda hè bulu. Un such accesoriu pò esse mischiri cù i bianchi è i vistiti cocktail. A borsa di a catina hè assai eleganti è sempre una cosa up-to-date chì serve longu cum'è una decorazione per a vostra imagina.
  5. Chjucu un vestuariu per a primavera, ricurdate i scarpi di sita è u bufalce di cuttuni, chì aiutanu à creà una stylish image. Idealmentu, ci deve esse diversi è tutti i culori diffirenti per aggieghjanu culle di primavera in a vostra imagina.