Neuritis retrovalora

Neuritis retrofubarii hè carattarizata da un prucessu infjammatori chì si trova in u nervu otticu sopra u globo oviu davanti à u chiasma. A malatìa spessu accerta à i ghjovani, l'età averageu di a malatia hè di 30 anni.

Neuritis retrovalue hè piriculosa perchè in a fase iniziale ùn praticamenti ùn si palesa, i sintomi sò cume noti solu in l'etapa tardia di u sviluppu di a malatia.

Causes di neuritis retrobulbare

Ci hè dui gruppi di fattori chì pò causà neuritis ottobre retrobulbaru:

  1. Complicazioni di a malatia.
  2. Infezzjoni o sistema immune debilitatu.

In u primu locu, si nuta i malatii chì causanu neuritis, perchè più frequentanu sò quelli chì provocanu u sviluppu di a malatia:

Queste malatii causanu l'evoluzione di neuritis, ma ancu un favore favurè chì hà fattu:

A malignità riferisce à una malatia maiò. À u listessu tempu, i ragiunarii di u so evoluzione aghjunghjenu una risposta bellu chjachjata à a quistione di perchè hè ghjovanu ghjente chì soffrenu.

I sintimi di a neuritis retrobulbaria

In questu casu, i sintomi di a malatia dependenu di u gradimentu d'inflammazioni. In a neuritis retrobulbaru aguda, ci sò u dolore in l'ochji, è ancu di e maloforsi, dopu à quale a pèrdita di a visione. A forma micronica di a neuritis hè carattarizata da una diminuzione graduali in l'agenzia visuale.

Si avvicinau i sintomi sò ancu i seguenti sintomi:

In u casu di neuritis aguda, l'ochji sò più spessu affettati di manera alterata, perchè se u duttore chjama à u mèdicu in una manera puntuale, u secutu ochju pò esse sani, è ci hè l'oppurtunità di mantene a visione.

Trattamentu di neuritis retrobulbare

U trattamentu di u malità accumenza cù l'uspitalisazioni, perchè altre manere di fà liberà a neuritis otticu ùn sò micca pussibuli. Allora a tradizione generale hè fatta, chì u scopu hè di:

In parallel, u diagnosicu di a neuritis retrobulbare hè realizatu, manifestamente a so etiologia. Allora accumincianu a diricci direttamente nantu à a difesa di a malatia, chì hè a chjave per u trattamentu riprova.