Drogini per migliurà l'immunità

Ancu 50-70 anni fà avianu cunnuttatu assai pocu di medicini chì ponu curaci di e malatie. Ma mudificazione di i tempi, è oghje tutti i farmacidi sò ricchiati di culori di culore cun culle di piluli - da a testa è di friddi, i morri, infezioni, fungus, neurosi, per u stomacu, u coru è parechje altri. È solu pocu fà recentemente, i spiegatori cuntribuvenu drogheri scunnisciuti in i stantoni bianchi cù u nome stramu "immunocororre".

Immunocorritorii - per o contru?

Questi medici sò studienti per immunizate l'immunità - quarchi cosa, strattamenti lòggichi di trattamentu è prevenzioni di malatie - per incrementà a immunità. Dopu à sta innovazione, l'admirazione tutta di sta rimediale è i so aversàti si vitturanu trà i medichi: u primu pensamentu chì i medicini sò assai apprupriti in a nostra età di novi virus è di riunioni di grippa, mentri l'ultimi credi chì i medicini ùn sò micca solu sensu, .

L'evidenza chì avaristi a confirmarvi chjaramente o quellu postu hè micca. In ogni casu, in a prublema, parechji puderanu vede cumu quale questi medichi facenu a vita più faciule. Dunque, u prugressi hà rivilatu contru à a vulintà di i dissentimenti, è avà sò sti immunocorreri sò assai assai - solu e fabbrichi farmarii più pani senza fà micca. Per ùn avè cunfurmatu, chì immunoreggiè i veramente valenu a curazione, leghjite stu articulu.

I megore drogue per migliurà l'immunità

Drogini chì aumentanu l'immunità in adulti pò esse divisu in dui gruppi:

U primu gruppu di medicini sò creati da molécula misucciati artificiàmente, è u sicondu cuntene elementi naturali in una forma dilujita cun una certa proporzione.

Ricordi omeopatichi per migliurà l'immunità

Medichi homeopati per a currezzione di l'immunità ùn sò micca quant'è sintesi. Questu hè duvuta à a popularità pocu di l'omeopatia in a medicina moderna, ma questu ùn significa micca a so inefficiency. A attenzione particulari avissi a pagari a l'empresa tudisca Heel, - i so medicini sò assai utili quan hè necessariu di guariscenza di a malatia cun un minimu d'effetti side. L'efficacezza di sti drogu hè capaci di cumpete cù l'abilità curativa di i medicazione sintetica di solitu.

  1. Galium-Hel. Questa droga aiuta per attivà e cilesti di u corpu chì sò rispunsabili di funzioni di desintoxicazioni. Cusì, attivate l'immunità, è hè adupratu in i misure preventivi, è in u trattamentu di e malatie infizziosi è di e bacteriale.
  2. Engistol . Sta medicina si tratta di certi enzymes (sulphide), è per quessa hè megliu ùn mancu piglià cù l'antibiotici, tk. ne neutralizeghja. Questu significa chì a droga hè efficace in infezioni virali. À u stessu tempu, attivate u travagliu di i vini è accelera un metabolismu, chì aumenta e funzioni protettiva di u corpu.
  3. Echinacea compusivo. L'effettu di sta midicina hè diretta à ridduce i prublemi infjammatori, à l'attivà a funzioni d'immunità è di disturbu di u corpu. Echinacea Compositum mellora l'immunità nimu è umoral.
  4. Aflubin . Sta medicine activate l'immunità locu, reduce a febbra è a inflammazioni. Questu rimessu duverebbe piglià per un bellu pezzu prima di l'iniziu di influenza. Ù micca appartienti à a linea di drogi in taccu, l'aflubin hà una efficaci minima.

Preparatori medichi per una immunità creciente

  1. L'immunostat. Questa droga hè efficace per ARVI, è ancu per i virusi di u gruppu B è A. Sò aiuta solu à e tappe iniziale di a malatia, quandu u virus infruie in i celesti, per quessa, in casu di trattu prolongatu, ùn hè micca sensu. Pruvucò a sintesi di l'interferonu in u corpu è attivate i macrogàfichi - i principali "lutturi" di u sistema immune.
  2. Amiksin. Questa medica hè involudata in a creazione di interferon tip a, b, g. Hè utilita in a medicina cum'è un agentu antivirale tossicu. À u listessu tempu, attivate u crescente di e cipolle stem.
  3. Cycloferon. Questa meditazione accelera a sintesi di l'interferona tip a e b. Ntru a normalizà a rapportu di e superstressuri T è i cèl·lules T-helper, chì custituiscenu l'immunità umana. Attruisce caghjàmuli da i muderni di a muderna bone per creà granulociti. A so efficacezza hè abbastanza alta à tutta a malatia. U maiò effettu di u virus, influenza, è ancu ARVI.