Chì hè a temperatura di a pneumonia?

A pneumonia hè una di e malatie più prublei di u sistema respiratorju. A cumplessità di u diagnosticu hè chì a patologia spessu si asincuta sintimenti, particularmente in i primi tempi. Perchè tanti pirsuni si intaressi à a quali temperatura hè spissu osservata da a pulmonía, chì signali aiutau a distinguiri di sta malatia per altri ferite.

A temperatura di corpu cù pneumonia

A malatia sottu cunzidira sviluppa com'è u risultatu di l'infizzioni cù e battè. Sti microorganisimi cede un tipu specje di toxini chjamati pirògini. Sti sustegenu, ghjunti in u sangue, pruvucanu una risposta di u sistema immune, chì, à u turnu, pruvucarà una crescita di a temperatura di u corpu. Cù u funziunamentu normale di l'immunità, a colonna di u termometru s'arrizza solu à 37-38 gradi, in solitu à a sera, è in a mattina u tempiu chiu a 36.6. Quì indica l'inizione di pneumonia lenta o focali .

Se u termometru mostra i valori di 38-40, hè una inflamazioni aguda di i pulmoni. In più di stu simiculu, a pazienti soffre ciàricci, a testa seca, l'insomnia, l'acidi in ossi è a junconi. Hè nutate chì a varietà scritta di pneumonia hè spusata da un fatali risultatu, in particulare cù a bassa immunità è a manca di trattamentu puntuale. L'alta temperature in pulmonía spessu ùn manca micca a bacterialità, ma a natura virali di a malatia, cusì l'usura di l' antibiotici in sta situazione hè impratica.

Quantu a temperatura persiste cù pneumonite?

In pneumonia focali, i valori bassi di l'indicatore cunzidutu hè osservatu da 3-4 ghjorni à 8-10 ghjorni. In regula, a malatia ùn ponia micca una minaccia à a vita, u prublema relativamente piacevule è hè prestu curatu. Se i dui pulmoni sò affettati, durata a frebba hè cresciutu à 2-3 simane.

A inflamazioni aguda ùn hè micca un corpu tipicu. A temperatura alta pò durà finu à 1 ore i 3 di ghjorni, è parechji mesi, secondu u patogenu è u gradu di u danni di u sistema respiratorju.

A più longa hè a pulmonia cù una temperatura di 37 gradi in forma crunna. A pneumonia prolongada spessu passa in notazione, postu chì un ligeru crescenu in a temperatura di corpore ùn hè accumpagnatu da manifestazioni clinichi stabile, a malatia si recursa, è poi s'aprì. Chistu porta à i cambiamenti patologichi irreversibuli in u tissutu pulmonari, cumplicità severi.