Aising - ricetta

Certe volte unie cunfisori exhibitu in l'aparadori di l'oculazione sò simpliciamente stupenti cù a so bellezza è a unicitati. E ancu senza un diploma di pasticceria, ùn hè micca sicuru, avete ancu di creà tali miraculi in forma di diversi ornamenti. Avà, vi rigalatevi di sentu innegate ancu in questu affari è di participà à a confetti. Ùn pudete micca cunnosce a parola, ma hè solu un dulce glaze di proteina usatu per creà un cordone o modelli figurati, chì sò più tardi adurnati cù cunfetti è muffins differenti. Inoltre, facennu cuminzatu u liquidu, pudete di decurallu cù pasticcini, cum'è cookies o pane di ginger, in a forma di vintu. Fighjuremu di manera di coccu in casa cusì una maravigliosa strada è vi sorprendenu à tutti cù a vostra obra maestra.

A ricetta per gingerbread

Ingredients:

Preparazione

U ovu biancu, straccatu da un ovu frescu di u fugliale, split cun un grappi di batti. Innota chì ùn avemu micca usatu un mezcladoru, postu chì ùn avemu micca bisognu di una massa aria è exuberante. Allora, vultemu u zùccheru in u polu à a prutezione, chì cacciammu davanti è scàtene tuttu un pocu, finu à un u culore biancu hè acquistatu. Per esse aysing to be stronger and easier to work with, aghjunghje l'acidu citrico à a fine di a coccia, è se vulete cambià u culore, da l'intrusu immediatamente u tinti. I travaglià a corolla, altru 30-40 seconde e l'aysing sò pronti. L'aghjunghjevenu in una sacchetti di cunfettu, cù un fogghiu № 2 in a forma di u pirtusu nicariu è seremu ingaghjati in a dicurazione di u pan-focu friddu. Circate u circondu in u so contorni, è in u centru, pudete apprezzate pasticcerie sicondu a vostra imaginazione. Per fà cum'è u panchichu cù un aysing, a quantità di pezzu si riduce esse riduzendu a coccia.

A ricetta per un pastellu per un pastellu

Ingredients:

Preparazione

A so preparazione di aising ùn duverebbe piglià assai tempu, più longu hè a cunghjunta di i ornamenti d'encai fattu da ellu.

Protein, bè cù una furcedda, aghjunghjendu a pezza finita è prugna fatta fatta da u zuccheru. Bichetti tuttu già un battiu, solu ùn hè micca u splendore, ma solu per u culore biancu. Per fà u pastore più culuritu, divite a massa in dui paregliali parti, entre cada 0.5 cuecca di u zùccheru di limonu è parechji culori di i tinte. Finu à l'omoġeneità, stirate tuttu cù un battiu è dissiru un di i tinte in cornu.

U mudellu di u vostru disignu prestitu hè colpi in un schedariu periudi, chì hè ridituatu cù l'oliu d'oliva naturale. Fate una pintura per patronu, hè megliu cumincià à inizià da a cima di u fogliu di l'imaghjini, è dopu l'impegisce a medita. Fighjemu tuttu per secchi à a matina. Pigliu sceglie cù cura di aysing da u schedariu è di decurallu u pane cun ella.