Sugar fudge - ricetta

U fondant zucchero ùn pò micca solu cumplementarii ogni pasticceria, ma aghjunghje à u gustu di u pruduttu pruduttu di l'intemperu di questa manciosa bianca-nivi. Dopu tuttu, pò transformà tuttu: da u pastellu à a carota. E si avete qualchì pate bagnu è fragrant in u fornu, avemu seremu felice di sapè chì per preparà un maravigliu di zuccaru fondant per elli.

A ricetta per i biscuits di zuccherinu

Ingredients:

Preparazione

In un colpu di metallo profundo ci vultemu u zuccherinu, fate cù l'acqua caloria è u mette nantu à a stufa, lampèndusi u focu in un modu picculu. Trascittàghja assai rythmically in u azuccaru likù finu à a dissoluzzioni cumpletta di tutti i cristalli. Dopu avè a zuccheru u sciroppu, crescenu u calore è permettenu simmu duranti 5-7 minuti, solu ùn si micca scurdate di stireraghju occasioni.

Un puntu assai impurtante hè chì quandu avemu dissolutu u zuccheru, una parte di i grani cristalizeghja nantu à i mura di u cantu di u casgiu è deve esse eliminata, chì pò esse fatta cù una spongera manca.

Dopu à u tempu di ebbulenza di a massa, risparmià u sciroppu per un'altra è ne fate un pocu in una cullette, pìglia in l'acqua fredda. Avà, quandu u cuntenutu di a cuchjera avè crescenu i pruvate di scacciallu in una bola. Sè u vostru pudete fà, pudete passà à a tappa next di u fud di zuccherinu, ùn avete mancu, mandate u ghjocu à u focu è cocilu per un'altra 2-3 minuti. Quandu u risultatu cù a bola si deve ghjunghje - in u bucket left behind the plate, aghjunghje u zuccherou di limonu è a puzzicheghju in u cane. Senza senza firmà per trasfurmà, avemu crescenu i nostri dolci half-finished. Quandu tuttu hè crescente, pigliate u mezcladoru è fate fin'à un colore biancu. Per copercia cun un rollu dulce, deve esse ligeramenti calmu.

Dolci da u zucchero pulmuniu

Ingredients:

Preparazione

Zucchero pè u principiu di sifting through a sieve in un coltu prufunditu, è aghjunghje pocu dopu una cullizzioni d'acqua fogera. Pigliemu un pocu di granu è l'aghjunghjeva cù u puzzu cù l'acqua, chì sdegnu a massa resultante un pocu, ma micca di u splendore, ma prima di a dulcezza si faci abbastanza grossa, liscia, fendu à a cullette. Prima di applicà stu danni di neu biancu à foglie, ci vole à calà nantu à un focu chjucu, ma cura cun certevuli chì ùn manca à fubbia.

Vi parmettuleghja cumu fà un altru furmotu di zuccaru, chì hè più sèmplice in a so preparazione, ma ùn cose micca à i primi caratteristiche gustatori di fondant. Puderete, per suprattuttu à voi, è vulemu u successu in i vostri creazioni culinari.