Cumu si scurdassi di u zitellu?

Paria per sempre. Paria chì nimu è nunda pò esse separati. Vogghiatilu in giru di a cità cù e mani, vi erate stunatu di a felicità, è i passageri rimi, brusgiate à voi nantu à u percorsu ... E ora avà. Ùn sò più chjucchi. E ancu se spedizione hè a vostra iniciativa, sguassà un amare di u memoria hè assai difficili. Sfortunatamente, ùn ci hè cura per l'amore, affettu, abitudine. Ùn avete micca duttore nantu à a dumanda: "chì fà per fiscà u babbu?" Ùn ùn risponde è prescriva a medicina chì bevira, è immediatamente hè diventatu bè. Ghjè in a testa, è solu ùn sapete cumu si scurdà di u vostru ex novio per sempre. Intendemu di truvà un modu solu.

Prima, dite à i vostri amichi è i vostri cumpagni amici chì ùn sò micca più una coppiu, è site di truvà modi di scurdari stu tipu. Fate chì sapemu chì ùn sò più chjucchi. Ùn avete bisognu di ricurdàte di quellu novu.

Alcuni certi avemu a truvà un modu da a situazione à sente a ricunniscenza di i psiculoghi. E cumu si cunsultenu? Doppu parechji cunsiglii psicologichi nantu à a manera di scurdà di u zitellu, a mo attrachente hè stata attraversata da unu, u più interessante, in u mo parolle, cunsiglii. Avete bisogna à vene cun un bloque di frasa. Eppo, quarchi cosa "Puru u so ..." o, cum'è Scarlett hà dettu: "ùn penserianu micca quì oghje, pensu à dumane". E ogni volta i vostri pensi tornanu à u passatu, avete bisognu di ripetiri sta frasa. Forsi, per a prima volta, avete da esse accadulazione troppu spessu, ma chì vi pudete fà? Mosse ùn hè micca stata custrutta.

Se sentate, pigliate un pezzu di carta è scriva nantu à tutte e qualità negativu di u vostru ex. Pensate chì ùn hà micca elli? Ogni omu hà, ùn avemu micca firmatu quandu sò vicinu, quandu sò in amore. Accedi accede, vi vede à più tardi.

Cumentu più spessu cù l'amichi. Andate cun elli per una cammellu in i buttreghi o ghjustu solu in una cafe. Hè megliu cà qualsiasi psicologu chì danu cunsiglii comu si scurdanu di u zitellu. E più impurtante, si ùn avete micca bè cumu cù a punctuazione previa, truvà assai difetti in u vostru ex novio, ancu s'è invidia di sicretu.

Visita u salonu di bellezza. Flatten the tips of hair or cardinally cambie u so capelli, cambienu u culore. Dicenu chì l'estremità di i capiddi sò in tuttu l'infurmazioni chì ùn avemu micca bisognu, è, finu à quandu, avemu cun voi scegnu di scurdà di questu, veramente?

Chì avete aduprà per u scantu di u zitellu? Appena in studiu o carriera. Ghjè per quellu chì hà abbandunatu di pocu tempu. Hè per via di l'esperimenti emozionale è amatori. Avà hè u tempu per atrave. Shine in u so locu è da, prima, a vostra autoestima risurrezza, è in segundu, tenete menu tempu di ricurdari d'u zitellu è a pente!

Zatei cleaning l'apartment. Hè necessariu per asciugà tutte e scatuli di polvara, per certu, ci sò parechji ricordi donati. Sceglite un casu chjucu, o u caghjeru più luntanu di a tavula, in quale ùn avete micca guasi, è fate tuttu ciò chì u ricurdava di un omu anticu. Tutti i vostri ritratti cumuni, tutti i so doni è i postale. A strada, in questu staghjunale, ùn hè micca esse bellu per borrar tutti i sms è mms da u telefunu. Allora, un ghjornu, vi trova tuttu questu, è queste trinkets vi farà voi soli ricordi piacè. Un sognu, ma micca ora.

In generale, u megliu modu di scurdà di un omu hè di truvà l'altru! Andate à dischettu è cammendu in parchi, visitate musei è cinimaghimi, scontra i coppiu è flirtu cù elli. Avà hè micca solu pussibule per voi per fate quì, per a prima volta in l'ultimu novu periudu di u tempu, ma hè ancu necessariu. In a vostra strada, in u vostru vicinu, in a vostra cità, sete tanti carusi maravigliose, è ogni ghjornu cun aligria, aiutà à u scurdà di u zitellu, anche mancu ùn ellu stessu ùn sapia micca!