Cumu ùn abbandunà u so maritu?

E donne, da a so natura, in parechje modi sò più di più lette chì l'omi. A vulintà d'aghjurnà, di decisione, fiducia in ellu è in parechji rispetti ricèvanu in elli in innu di noi, da quandu u tempu chì a rispunsabilità per a so famiglia sana manca nantu à i rapresentatives di u sessu più forti. Ma quarchi u nostru cumpagnu va à u nostru preghjudiziu. A voti, una donna confiesa un omu, stu cunfidatu ùn hè chjara indeaffiutu. E comu risurtatu - micca sempre felici. Chì se stu omu hè u sposu? Cume i vostri ochji? Cumu si vaju contru a natura, annunziendu i fatti? Cumu ùn abbandunà u so maritu?

U nostru animu per l'omu amurusu hè più spessu nantu à quelli sentimenti bè è emozioni chì avemu avutu cun ellu in i primi stadi di a relazione. In u futuru, u rinfurzà di st'amore hè facilitatu da e situazioni difficuli cuncurdati. A donna d'elli ancu più cunvinta di a fideltà di a so scelta - hà avutu un omu decente, pò prutezzià, in casu di qualcosa. Hè mpurtanti avè avutu è capiscenu chì in un certu puntu in tempu l'imaghjini di una persona in a nostra testa hè digià formatu cusì chjucu chì avemu firmatu di corrigie è curreggià cù novi dati.

E ciò chì segue - puderà aveti bisognu. Una persona ùn hà cumpurtamentu pò cumportanu diversu, cumanda à l'altri atti, ma vulemu ancu quellu chì hè turnatu vicinu à noi. E vaghjime chì capisce: in u sensu litterale, hè u tempu d'abbandunà amori!

Cume cessate di u vostru maritu - cunsiglii di i psiculoghi

  1. Pigliate una carta di carta è un lapis. Pruvate per rilassate quant'è pussìbule, pensate à u vostru maritu. Scrivite tuttu ciò chì ti piace, tuttu ciò chì avete COUNTER di i so meriti. Scrivite tuttu, ùn ti temerà! Tù stessu puderà esse rinfigurate tuttu.
  2. Quandu sta parte hè stata fatta, furtificate per fà affruntà a verità. Avete duveru incuniscenu cusì chì ùn site micca bè cum'è noi. Ma conscientemente retorna à u passatu, à l'imaghjini di l'omu chì hà cundottu in amore.
  3. Nota per sè stessu chì site oghje - ùn hà micca listessu chì u numru N ° d'anni fà. Quale hè chì sapi benissimu quellu! Allora hè probabili chì l'omu chì hà bisognu hè un altru. Hè solu naturali.
  4. Scrive tutte e so difetti in a carta. Pruvate micca di embellish, ùn scrive ciò chì ùn penserete micca veramente. Solu visu à a verità in fine, avete a cura di dite à voi stessu: "Vogliu mancà l'amore u me maritu".

Un pocu più difficiuli quandu una donna ùn lasciarà micca di a so vita passata, è pensa à quantu d'amparà u so ex-maritu. A u metudu di avè l'identità di vantaghji è di disadvantai hè di aghjunghje a saviezza di l'antica pupulazione: "Eghjone ùn vedi micca - u core micca male". U numaru minimu di cuntatti cù u passatu, una vita ricca in u presente, è una volta, cummindu da ellu in casu nantu à a strada, avete solu una tristezza calidez riguardu à u mortu. Tali metudi in i fori di e donne ùn sò micca cunfirmati da una donna chì hà sappiutu è cede d'amare u so maritu.

In u prublema di quantu d'amparà u vostru maritu, travaglià cù l'attitudine in cuncepimentu hè solu a mità di u successu di u casu, i psiculoghi. Moltu Importante travaglianu assai nantu à sè stessu.

Pensate à sè stessi, nantu à a vostra vita. Ti piace ciò chì fate, cumu vive è ciò chì vede in u spaziu ogni matina. Pruvate, in un colmu di accordu cù l'opinioni è i cumprendi di l'altri abbitanti, truverete, a vostra opinión, a vostra vista di tuttu ciò chì succede. A vuluntà per piace una persona amata, per indulge in tuttu, ruins l'individualità. Fate, finu à l'sport o di balli chì avete sunnutu di tantu tempu, studiau valli, amparate à toccu a chitarra, a culinaria maestra di u chinese, è facenu un riarranaghju cù u cattivu obligatoriu di cose senza necessità.

È in u tempu, u vostru rispettu per ellu stessu criscinu accussì chì fermu dicerà: "Parò d'amassi u me maritu, avete ripresa chì ùn sò micca nantu à a strada".