Fiera di sole

U "sun" in quantu à a riprissioni hè cusì simplice chì hè parti di u currente di scola generale. Ma l'apparente simplicità di a fetta: u soli hè più forte chì l'offesioni di a feminità straordinaria è di l'infurmazioni interessanti. A salute di u sole di classicu hè fattu di dui cuttati nantu à i panni oblicu è u cinturione nantu à una banda elastica. In certi casi, ancu u cinturione ùn pò esse micca, è cum'è un corridore, un zipper hè struitu o ogni lado. A skirt-sole nantu à l'elasticu hè quella chì a moda più populari per i zitelli d'età diffirenti, perchè si trova imprudentamente, ùn impedisce i movimenti è esigene chì u codice di vestitu sculare hè rispunsevule.

In l'ambienti di ghjuventù, stu stilu ùn hè micca menu pocu. Questu hè duvutu à u fattu chì una ghjurnata di lumaca curretta si vede sempre boni in braccialetti, chì dà l'oppurtunità di pruducia cù e diverse imagines. Sicondu u tipu di tela è a cumminazione cù cimi, scarpi, accessori, pudete creà l'arcu di giovani eleganti cù un insinuatu di impudenza, licitazione romantica, ideale chì manifesta a femminilià di i patroni, è l'uffiziu. U lichjudi cù a falda di sole sò cusì diverse chì pudete cumpunisce u vestitori cun un o dui mudelli di moda in ogni casu.

Quale si va à i foglie di u sole?

Oghje in centri cummerciale è in i passaggi pò vede parechje faldidi, u stili chì in prima vista ùn hè micca cusì faciule d'identità. I disegni ùn ci ponu stancu di migliurà a fioretta di u sole, aghjunghjenu toccu stylish, perchè e cose sò offerte opere hibri chì combina u caratteristiche caratteristiche di i "sun", "tulip", "plezse", "klesh", "bell". Cunfigurazioni è flerabili, chì i disinatori di moda in i tempi ricenti usanu quandu miglieghja spiaghjite spessu abbastanza. Per ùn perdà micca in i fiumi di a industria di a moda, a forma "sun" hè cunsiderata cum'è quelli mudelli chì pareanu volumi, anu una siluette in forma di A è ùn si sò micca incù a cadenti. A durata pò esse qualcosa.

U vantaghju induvadu di u stilu ci hè in a so versatilità. Longu per crepicheallu chì và à a giubbicedda, ùn hè micca necessariu, perchè u criteri principali per ellu un mudellu riperatore hè a longu. Allora, à u patronu di i malati magnificini a fugliore, u sole di a longu di u midi avvicinà, chì hà ammunitu u voluminu è saldà a bellezza di i peri. Questu stili - una strumentu ideali per creà a più attrattiva, in l'opinione di l'omi, a silhouette - l'hourglass . Sì u skirt-sole cù una cintura disprezzata permette per vede visualmente e quattro, invece u mudellu cù una coquette distraeranu l'attinenza da i pomi maiò. Per i zitelli di statura curretta o di patroni di curti curtite, mudelli di media è larga massima ùn sò micca a megghiu scelta. Una longa falda di soli fa un bottu più pesu, cusì una donna alta solu pò permette un mudellu such. A strada, a skirt-sun nantu à u pavimentu, costitu da i techi sbagliati, hè guardatu in a tendenza di a staghjone primavera è estiu per più di una stagione.

E combinazioni successivi

L'altru "sun" hè superbly supplementatu da i cimi più impurtanti, chì sò abituati in a fascia, salizzendu a cintina. I mudelli di colori brillanti sò preferibuli di vèstinu cù un monophonic top. Per esempiu, una moda di ghjurnata in una gabbia, chì hè chjamata "Scotch", stila bè cù una cammisa, è un cinghiale, è cun una camiseta basica. È permettenu è aghjunghjenu e cime, ma di dimustrà chì u zuccadoru hè un mauveen, perchè a fuglietta deve esse cun una cintura disprezzata. Questu stilicu hè cusì versatile chì hè adattatu per ogni occasione. Allora, un fiancellu di jeans cun chœur tagliente nìmuru quede immubiliatu in l'Uffiziu, è questu mudellu in combinazione cù una cammisa scala o camicetta bianca sarà una bona suluzione per un passaghju romantica.